Skip to main content

Hoi Nourou,

Ik heb hetzelfde probleem bij mij is ondertussen €20,- onterecht in rekening gebracht wegens online aankoop sora stream. Nimmer heb ik hier een bevestiging van gekregen in wat van vorm dan ook, in de playstore is hier ook niets van terug te vinden. Wanneer je Googled op sora stream zul je zien dat deze oplichterspraktijken zeer veel voorkomen en dat hier kapitalen mee worden verdiend. Officieel moet Kpn kunnen aantonen of uitzoeken dat je de aankoop daadwerkelijk hebt gedaan bij de geldontvanger. Kpn legt het probleem helaas bij de klant neer. Dit probleem schijnt bij meerdere providers voor te komen. Na eerst voor €20,- te zijn opgelicht komt de Kpn ermee dat de betaalde sms dienst kan worden geblokkeerd hiervoor moet je bellen met de klantenservice. Zou makkelijker en goedkoper zijn om de klanten hierover te informeren en de blokkade mogelijk te maken in mijn Kpn. Kpn kan het niet leuker of makkelijker maken Kpn bedankt, een trouwe klant..…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

KPN komt hier wel heel makkelijk mee weg. Ik sta echt versteld van deze zaak.

Ik ben 30 euro armer geworden door deze onzin. En KPN doet net alsof het een probleem van de klant is, terwijl de klant geen idee heeft hoe ze ineens abonnee zijn geworden van deze vage dienst.