Skip to main content

Na verhuizing is de monteur langsgeweest voor installatie. Nu krijg ik een factuur voor “I-TV tuner aansluiten en activeren (optioneel meerwerk)”. Dit is helemaal niet kenbaar bij mij gemaakt dat dit meerwerk was en ik heb hier ook niet voor getekend. Kijk maar op de monteursbon. Dat lijntje neerleggen van het ene naar het andere kastje kan ik zelf ook wel. Monteur was verder vriendelijk enzo, maar dit vind ik niet zo netjes achteraf. Graag de factuur laten vervallen. 

@Alexander van Beelen Ging dit over het activeren van de 1e (of enige)  TV decoder  of een 2e ?


@HansaanZet Weet ik niet. Staat er niet bij.


Hoeveel tv ontvangers heeft u aan laten sluiten?


@Nick83 Ik heb 2 tv ontvangers


@Alexander van Beelen En de installatiemonteur heeft dus ( wel of niet op uw verzoek ) de 2e TV decoder aangesloten en getest ?

De installatiemonteur helpt je met de installatie van:


Ik had er niet om gevraagd. Hij deed het zelf bij het neerzetten van de gratis wifi punten. Zelf heb ik de tv's nog getest. Maar al sluit hij 10 tv's aan, er moet wel vooraf aangegeven worden wat extra kost en wat niet. Dit soort werkzaamheden kan bijna iedereen ook wel zelf.


@Alexander van Beelen Heeft u hier al contact over opgenomen met de klantenservice via 0800-0402 ? U kunt ook wachten op een moderator die dit misschien voor u kan uitzoeken.


@Alexander van Beelen Hi Alexander, de uitleg die je hier in jouw topic hebt gekregen klopt helemaal. Toch lees ik dat 't bij jou anders gelopen is. Heb je intussen contact gehad met onze klantenservice? Via die weg ben je het snelste geholpen en helpt mijn collega je meteen verder met uitzoeken van deze situatie.


@Alexandra Ja ik heb inmiddels contact gehad en het wordt opgelost.