Skip to main content

Vorige maand deed mijn internet het niet meer. Er moest een monteur bij komen. De oorzaak bleek een defect glasvezelkastje te zijn. Een bekend probleem, volgens de monteur: er was een hele partij ondeugdelijke kastjes in omloop. Mijn oude experiabox werd ook vervangen, omdat die volgens de monteur mogelijk beschadigd was geraakt door het probleem met het glasvezelkastje.

 

De oorzaak van het probleem lag hier dus bij KPN. Toch is er nu € 70 in rekening gebracht voor die monteur. Dat lijkt me onterecht.

Onder werktijd even bellen met 0800 0402 @HansC 


Telefonische helpdesk zegt niet te kunnen helpen en verwijst door naar een klachtenformulier op de website. Dat is onvindbaar. Ik heb het eerst nog maar eens via een mail (contactformulier) geprobeerd. Als dat ook niet helpt, zit er waarschijnlijk niks anders meer op dan per brief een klacht in te dienen.


@HansC Klacht indienen


Probeer vanaf die pagina eens een klachtenformulier te vinden. Mij is het nog niet gelukt.


@HansC Beetje beneden staat het

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier.htm

 


Ja, dat is dus het contactformulier dat ik zelf al noemde. Daarmee kun je mailen, maar het is geen klachtenformulier. En dat zou er volgens de helpdesk-medewerker moeten zijn.


Hoi @HansC. Wat jammer dat onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Ik zie dat @TDN al het juiste formulier heeft gedeeld hierboven. 

@HansC Klacht indienen

Â