oud modem moest door storingen vervangen worden. Helaas was mijn netwerk na vervanging niet meer te vinden . De servicemedewerkster kon het probleem niet vinden en ging ervan uit,, dat ik zelf iets niet goed gedaan had. Afgesproken monteur te sturen en zij waarschuwde mij ervoor dat ik kosten moest betalen, als de schuld bij mijzelf lag. de monteur schrijft op de service-opdracht bon
"nieuw modem. motiv heeft de oude gegevens niet hersteld .klant kan de wifi niet aanzetten. Heb naam van de wifi veranderd en alles gekoppeld. Daarna werken alle apparaten uitstekend. Zou eigenlijk installatiegarantie moeten zijn.
De monteur was het niet eens met de 70 euro standaard arbeidskosten, die op de bon stonden en heeft mij gevraagd de KPN service te bellen om dit bedrag te annuleren. Na dit afgesproken te hebben heb ik de bon getekend. Helaas wil de ,overigens vriendelijke, servicemedewerker dit bedrag niet annuleren. Als het probleem KPN gerelateerd is, zou ik toch geen kosten moeten hoeven betalen? ik verwachtte service