Skip to main content

Beste,

 

(Op jullie verzoek) ben ik overgegaan op glasvezel. Daarvoor is GRATIS een monteur langsgekomen voor de laatste stap. Het schriftelijke bewijs heb ik hiervan middels de werkbon van de monteur met de daarop vermelde kosten ad EUR 0,00

 

Nu zie ik dat jullie hiervoor wel EUR 75,00 hebben afgeschreven. Dat is onterecht en ik betwist de rekening, de afschrijving heb ik dan ook laten storneren. Graag ontvang ik van jullie een herziene factuur, waarna jullie het bedrag opnieuw kunnen gaan incasseren.

 

Groet

Het betreft de factuur met kenmerk ***755. Mocht het nodig zijn dan kan ik de werkbon doormailen.


Bel de klantenservice 0800-0402 en spreek in dat je een vraag hebt over een faktuur.  Hier is de wachtijd een dag of vier. Overigens is storneren zonder in het bezit te zijn van een creditnota altijd onverstandig.  Eventuele daaruit voortvloeiende kosten zijn altijd terecht en moeten ook betaald worden. 


Oke dan gaan we dat doen. Jammer dat het mij weer zoveel tijd moet kosten als jullie een fout maken. Is er een mogelijkheid dat je mij laat terugbellen door een van de collega's van die servicelijn?

Er zullen geen voortvloeiende kosten zijn wat ik treed in contact alvorens er extra gemaakte kosten zijn. Daarover is gelukkig genoeg consumenten beschermende jurisprudentie 😀!


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Ik ben dus gewoon een klant. De wachttijd op een moderater is ca 4 dagen.  


Hallo @GBVL, goed dat je contact opneemt!

Ik help je graag via deze weg verder. Ik zie in je profiel dat je meerdere internet abonnementen hebt. Om welke gaat het?

Zou je in je profiel ook nog je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de bij ons bekende IBAN? Deze laatste kan je onder ‘Persoonlijke opmerking’ plaatsen. Deze gegevens zijn uiteraard alleen door jou en moderators te zien.


Dag Denise - Dankjewel!

 

Ik heb geboortedatum en IBAN geupdate in mn profiel. Het gaat om factuurnr ***755 van klantnr ***436.

 

Groet,

Gerben

 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Bedankt voor de verheldering. Ik heb de monteurkosten vergoed. Volgens de monteursbon zouden deze namelijk inderdaad gratis moeten zijn.

Ik wil je vragen de factuur wel gewoon te betalen. De vergoeding ontvang je als eenmalige korting op de volgende factuur.


Hoi Denise, 

 

Dank voor je reactie. Hoe werkt dat precies, de monteurskosten waren namelijk hoger dan mijn maandtermijn.

 

Ontvang ik dan een creditfactuur de volgende periode, of krijg ik meer dan 1 factuur een eenmalige korting?

 

Gerben


Je ontvangt dan volgende maand inderdaad een creditfactuur. Tenzij er natuurlijk andere eenmalige kosten bij komen. Dit wordt allemaal met elkaar verrekend.


Dank. Ik zal de factuur betalen.