Skip to main content

Beste medewerker,

 

Ik heb een factuur ontvangen met een hoger bedrag dan normaal. Op 14 december 2023 heb ik een factuur ontvangen met een bedrag van € 77.78. Normaliter betaal ik € 36,50. Op het factuur zie ik dat er online aankopen zijn gedaan onder de naam 'Ultimate 50% off the 1st Apple MTVFX4QML'. Echter, heb ik dit nooit gekocht/besteld. 

Graag het verzoek om deze aankopen te annuleren en het factuur van 14 december 2023 aan te passen naar het standaardbedrag van € 36,50.

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Barzan

Hoi @Barzan, welkom op ons forum!
Voor restitutie van deze kosten kun je contactnemen met Apple, zij kunnen je hier verder mee helpen.
Een terugbetaling aanvragen voor apps die of materiaal dat u van Apple hebt gekocht


Goededag,

Dit is geen optie. Ik heb dit geprobeerd. 
 

Hier geven ze aan om een aankopen aan te klikken die je graag terugbetaald wil hebben. 
Ik heb die aankopen nooit gedaan wat op mijn kpn factuur staat dus ik kan ook niks aanklikken. 
Apple heeft alle aankopen in een overzicht en die zit er niet tussen. Snap je dat? Ik heb het nooit aangekocht. 

Jullie hebben dit zomaar op mijn factuur gezet en zadelen me op met iets waar ik niets mee te maken heb.  
Ik betaal niks wat ik nooit gekocht heb. Dus graag zelf oplossen vanuit jullie kpn.


Hoi @Barzan, ik kan je hier helaas echt niet mee helpen. Heb je ook contact opgenomen met Apple?
Zij kunnen je meer vertellen over de aankoop en hoe deze op je rekening is komen te staan. Zij zijn ook de enige partij die deze aankoop kunnen terugdraaien.