Skip to main content

Ik ben al meer dan 20 jaar vaste klant bij KPN. Toen het contract werd afgesloten, was dat voor twee HD ontvangers. Heb een aantal jaren een derde gehad, maar die heb ik reeds lang geleden geannuleerd en het kastje opgestuurd.  Nu word ik geconfronteerd met het extra betalen voor de tweede aansluiting. Echter jullie kunnen een bestaand contact niet eenzijdig wijzigen. Ik maak dus bezwaar tegen het opvoeren van de € 5 euro (al voor november in rekening gebracht).

Gelieve deze omissie z.s.m. te herstellen. Anders zie ik mij genoodzaakt op zoek te gaan naar een andere provider, want zo ga je niet met mensen om.

Het zou inderdaad kunnen dat er iets fout gegaan is. Hoeveel ontvangers heeft u in gebruik?

Via de community kan deze correctie niet.

Gewoon even bellen. Kunnen ze direct meekijken in de administratie van je abonnement. Dan rolt er gauw genoeg uit of het een foutje is of niet. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Of maak een terugbel afspraak via de chatbot.

Welk abonnement heb je? Wat staat er precies op de factuur 2de pagina? 

Hi @Scheur, als je geen extra tv-ontvangers hebt, of die eerder al opgezegd hebt, dan klinkt dit inderdaad als een foutje. 

Heb je de tips en vragen hierboven al gezien? We horen graag of je verder gekomen bent.

Reageer