Skip to main content

Ik betaal al meer dan 3 maanden dubbel aan Netflix, kpn schrijft het af en Netflix zelf schrijft het af. Ik heb kpn al aantal keren gevraagd hiermee te stoppen. De eerste keer zei medewerker dat hij het stop zette maar werd wederom afgeschreven. Daarna online stopgezet waarvan bevestiging gekregen wordt het weer afgeschreven en bij verlenging contract gezegd dat ik dit niet wilde en staat weer op factuur. Graag wil ik dat dit stopt ik betaal niet via kpn maar automatisch via Netflix en graag wil ik van de dubbel betaalde maanden restitutie van het bedrag dat kpn mij heeft ingehouden.

Ik betaal al meer dan 3 maanden dubbel aan Netflix, kpn schrijft het af en Netflix zelf schrijft het af. Ik heb kpn al aantal keren gevraagd hiermee te stoppen. De eerste keer zei medewerker dat hij het stop zette maar werd wederom afgeschreven. Daarna online stopgezet waarvan bevestiging gekregen wordt het weer afgeschreven en bij verlenging contract gezegd dat ik dit niet wilde en staat weer op factuur. Graag wil ik dat dit stopt ik betaal niet via kpn maar automatisch via Netflix en graag wil ik van de dubbel betaalde maanden restitutie van het bedrag dat kpn mij heeft ingehouden.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @André Knarren ,

Ik wil Netflix niet meer via de KPN factuur betalen

Je kunt de betaalmethode eenvoudig zelf aanpassen via Netflix.com/youraccount.


bron:

 


Dat heb ik al drie keer gedaan en toch wordt er iedere maand afgeschreven 


Dan zou ik ze (vanaf morgen) bellen : tel: 0800 - 0201567

bron : 

https://www.netflix.com/nl

https://help.netflix.com/nl/contactus

 

 


Ik zou willen dat kpn niet meer afschrijft, gisteren hele tijd met kpn aan telefoon gehangen wederom stopgezet maar zij adviseerde mij dit op het forum af te handelen. Ik heb kpn nooit gevraagd om Netflix via hun te betalen omdat ik dit rechtstreeks via Netflix deed.


Dan moet er toch in je MijnKPN entertainment-opties een Netflix-abbo staan, anders kan dit niet.

Een van die 2 moet je opzeggen, maar ik ben bang dat dan beide weg zijn (dezelfde user/password?) En doe dit niet per telefoon, maar gewoon digitaal. Een maandje zonder en dan doen hoe jij dat wil.

En persoonlijk doe ik dit buiten KPN om bij langdurende abbo's, omdat ik geen entertainment-korting krijg ivm KPN-Compleet. HBO Max uitzondering ivm 3 mnd gratis via KPN.


Hoi @André Knarren . Wat een vervelende situatie.

Enig idee hoe dat dan actief is geworden bij ons?  Dat kun je in principe alleen zelf.   Heb je uit voorzorg ook even je wachtwoord voor MijnKPN veranderd? 


Ja dat is me al in februari verteld door jullie maar ook door klantenservice uitgezet maar daarna is het weer afgeschreven. En de maand daarna weer. Ik heb het drie keer stop gezet zelfs mail gehad dat het gestopt is maar toch afgeschreven. Is om moedeloos van te worden. 


Ik kan je nog geen garanties geven maar ik heb een speciale desk  aangeschreven om hier naar te kijken.
 

Weet je ook welk e-mail adres of gebruikersnaam er aan die ‘foute’ Netflix hangt? Als jij die weet zou je die dan in je profiel willen zetten en mij daarna hier een seintje geven?Â