Skip to main content
 
 
   
aan klantenservce1
Kan de klantenservice van KPN me eindelijk eens terugmailen? Ik ben al sinds 2019 bezig de onterechte automatische incasso's terug te krijgen.
 
 
13 jan. 2020 14:14
 
Goedemiddag,
 
Zoals net telefonisch besproken zal ik u mailen.
 
Onderstaande opzegging is (zoals u vermoed) blijkbaar niet aangekomen. Terwijl ik hem wel reageerde op uw mail en ik geen bericht kreeg dat dit niet is aangekomen. Toch betaal ik nog voor een abonnement zonder er gebruik van te maken.   …    ...
 
…. “Mijn andere abonnementen moeten wel actief blijven”….
 
Enige gewenste beëindiging:
 
  • Hessenweg …             Koudhoorn (Putten)
Graag met terugwerkende kracht n.a.v. mijn mail d.d. 9 september 2019.
 
 
Ik verneem graag van u.
 

 

 
Met vriendelijk groet, Cordiali saluti, Best regards,
Ron ….

….

……..

………..

 

 

Verzonden: maandag 9 september 2019 08:19
Aan: Telfort <reactie@bericht.telfort.com>
Onderwerp: Beëindiging - Re: Wijziging van uw Telfort Thuis abonnement
 
Goedemorgen,
 
Inzake het verplaatsen van deze recreatiewoning, dient het internetabonnement per ommegaande op gezegd te worden. Het nieuwe bungalowpark heeft hun eigen systeem, dus internet overzetten is niet mogelijk.
 
Graag uw reactie.
 
Met vriendelijke groet, Ron ….
….
….
 
*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo @Ron200000002, gaat het om hetzelfde probleem als waar wij in juli 2021 ook al eens over gesproken hebben? Ik zie dit topic: 

 Als het om hetzelfde probleem gaat, dan moet ik je vragen contact met het incassobureau op te nemen. Zodra een zaak is overgedragen aan een incassobureau mág ik je niet meer helpen.


Dag Denise,

Dank voor je reactie, maar nee daar gaat het niet over. Het gaat over een ander pand en een vordering van mijn kant. Wel heb ik ook mijn vordering bij het incasso bureau aangegeven. Waarop ik niets meer van hun vernam.

Het gaat erom dat KPN na opzegging van mijn kant, toch incasso's heeft gecontinueerd. Aangezien wij meerdere panden hebben met Telfort of KPN aansluitingen, kwam ik daar pas later achter.

Ik heb diverse keren met een chatmedewerker van KPN gesproken. De ene gaf aan het uit te zoeken, de ander gaf aan het met een hogere afdeling te overleggen, weer een ander gaf aan het te vermelden in het systeem, maar dat ik weer een bericht per mail moest sturen. Ik heb dit geprobeerd, maar helaas geen reactie of melding dat het niet het juiste mailadres is, Telfort nu KPN is, etc.

Het gaat om de aansluiting op Hessenweg in PUTTEN met klantnummer ***.

 

Opzegdatum 09/09/2019 per mail:

Van: R L <….@….>
Verzonden: maandag 9 september 2019 08:19
Aan: Telfort <reactie@bericht.telfort.com>
Onderwerp: Beëindiging - Re: Wijziging van uw Telfort Thuis abonnement
 
Goedemorgen,
 
Inzake het verplaatsen van deze recreatiewoning, dient het internetabonnement per ommegaande op gezegd te worden. Het nieuwe bungalowpark heeft hun eigen systeem, dus internet overzetten is niet mogelijk.
 
Graag uw reactie.
 
Met vriendelijke groet, R… L….
 
 
*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy
 

Ontsla uw boekhouder. 


@Ron200000002 Ik heb dit doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij streven ernaar om binnen 1 werkdag telefonisch contact met je op te nemen. Er wordt gebeld naar het bij ons bekende telefoonnummer. Lukt dit niet, dan zullen mijn collega's je e-mailen.


Fijn, dank je! En heel benieuwd of er dit keer wél contact komt vanuit KPN  ;)