Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

in het verleden ben ik slachtoffer geweest van identiteitsfraude waardoor ik heel veel schulden heb bij meerdere instanties. Sinds kort ga ik weer over mijn eigen financiƫn omdat mijn bewindvoerder naar het buitenland is verhuis en ik geen andere bewindvoerder wilde.

ik heb gezien dat er een bedrag van ā‚¬1.325,92 Naar jullie is overgemaakt door mijn bewindvoerder op rekeningnummer **********Ā  Ā en ik denk dat zij een foutje heeft gemaakt want ik heb nooit iets van jullie ontvangen dat ik schulden heb bij jullie ik zou graag bewijs willen dat het bedrag terecht is zo niet dan zou ik het geld terug willen hebben.

Ā 

*admin: privƩgegevens verborgen

Hallo @Firmestdrake53Ā als je bewindvoerder een fout heeft gemaakt moet je met haar/hem contact opnemen, want hij/zij dient dat bij de betreffende instanties te herstellen.

Zolang je nog onder bewind staat kun je(nog) niets zelf regelen.

Ā 

Ā 

Ā 


BesteĀ @Firmestdrake53,

Als de bewindvoerder fouten heeft gemaakt dan moet je toch bij jou bewindvoerder zijn, KPN mag niet in jou opdracht het geld teruggeven. Dit zou je toch echt met de bewindvoerder moeten bespreken, want die kan en mag wel die opdracht geven aan KPN. Maar ik lees dat je het zelf wilt gaan doen, dan hoop ik dat het bij KPN ook is doorgekomen dat je nu niet meer onder bewind staat.Ā 


Je kunt dan onder kantoortijd het beste even bellen met 0800 0402.

Succes.

Ā 

@JanDĀ dit mag klant niet met KPN regelen, dit moet echt via de bewindvoerder. Mits dat het bij KPN ook is geregeld dat klant niet meer onder bewind zou staan.Ā 


Hallo @Dennis SchreveĀ ,je hebt gelijk, ik heb mijn tekst nog aan kunnen passen.

Ā 


Hoi @Firmestdrake53, welkom! We hebben veel behulpzame gebruikers hier op ons forum. Goed om te zien dat er al hulp toegesneld is! Ik hoop dat je intussen contact met je bewindvoerder hebt gehad, en de situatie vlot opgelost is.Ā