Skip to main content

Zie vraagstelling helemaal onderaan.

 

Wat is KPN toch vreselijk geworden. Zonder overleg is mijn afschrijvingsdatum veranderd waardoor het helemaal niet uitkwam deze maand. Voorheen werd er rond de 6e afgeschreven en nu op de 23e. Vervolgens krijg ik op de 25 een email dat er voor het einde van de maand betaald moet zijn, echter het salaris komt bij mij rond de 3e binnen dus hier was geen optie voor. Daarnaast werd ik geopereerd en ben ik niet echt in de gelegenheid geweest om contact op te nemen met de klantenservice. 

 

Vervolgens geen brief of e-mail gezien en ik krijg nu net om 17:52 een bericht en e-mail dat vanaf morgen mijn abonnement is geblokkeerd tenzij ik mijn openstaande factuur a €300 betaal. 

 

Allereerst kan er geen €300 openstaan maar maximaal 1 maandbedrag a €35. Vervolgens wil ik direct de klantenservice bellen (besef even dat ik het bericht rond 18:05 pas las) en de klantenservice is gesloten vanaf 18:00 TOT MAANDAG! 

 

Dus om de blokkade te voorkomen moet ik onterecht teveel betalen en ik kan niemand bereiken EN IK GA MORGEN EEN WEEKEND WEG!!!! Eventjes €300 aftikken om dit te voorkomen vind ik alleen principieel al geen optie. Maar wat is dit voor een bedrijf als KPN een absolute schande. Met 1 zekerheid kan ik zeggen dat ik na 15 jaar als trouwe klant onder geen beding ooit meer een abonnement zal afsluiten bij KPN! 

 

Is er nog een mogelijkheid om toch de klantenservice te bereiken? En als opvolging daarin dus waarschijnlijk de afdeling Collections omdat zij als enige iets kunnen aanpassen?

Hallo @Sander1995 ,

De afdeling Collections is in het weekend gesloten. 
 

Maandag vanaf 8.00 is die afdeling weer te bereiken via 0800-0402. 


Reageer