Skip to main content

Beste mensen van KPN mobiel,

 

Op 3 mei 23 ben ik overgestapt naar Budget Mobiel. Sinds die tijd echter ontvang ik nog steeds facturen van KPN mobiel. De totale kosten hiervan bedragen inmiddels 167,78.

De rekeningen van januari en februari van dit jaar heb ik laten storneren door mijn bank. Resteert nog een bedrag van 132 euro en 4 cent dat ik onterecht heb betaald.

Bij deze wil ik u vragen om dit bedrag aan mij terug te storten. Mijn klantnummer is ****

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Even bellen met 0800 0402 @MrsSl en vragen naar de afdeling Collections.

Op dit forum kan men niets voor je betekenen aangaande financiële zaken.

 


Hoi @MrsSl 

Welkom op het forum van KPN.

Het lijkt er sterk op, dat jouw mobiele abonnement bij KPN niet is opgezegd of dat de opzegging in 2023 niet goed is binnen gekomen.
Want anders had je geen facturen meer ontvangen, voor dit mobiele abonnement.

Ik raad je ook sterk aan, om direct contact op te nemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Een medewerker die je aan de lijn krijg, kan dan voor je nagaan of de opzegging van verleden jaar wel goed is binnengekomen, en eventueel nog zien waar het is fout gegaan.
Daarnaast kun je gelijk jouw mobiele abonnement bij KPN opzeggen, zodat het ook gelijk goed gebeurt en je vervolgens een bevestiging daarvan in je mailbox ontvangt.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 8:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Nadat de opzegging goed is geregeld en is doorgevoerd, kun je contact opnemen met de afdeling Collections waar mede forumlid @Nomen Nominandum naar verwijst.

Daarmee kun je bespreken of je een deel van het abonnementsgeld terug kunt krijgen.
Gaan ze daarin mee, dan zal deze afdeling zorgdragen voor het terugstorten van het bedrag op jouw bankrekening.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten