Skip to main content

Wij zijn op 20 juni 2020 verhuisd. Ons totale pakket: e-mail adressen, wifi, TV, 2 mobiele telefoons, vaste telefoon en glasvezel is meeverhuisd naar ons nieuwe adres. Desondanks ontvang ik tot op heden op mijn oude adres maandelijks een factuur van € 5,00 voor: e-mail only. Ik begrijp dit niet. Ik heb al meerdere keren telefonisch contact  gehad met KPN en steeds wordt mij gezegd dat ze het meteen gaan veranderen. En.. dat het teveel betaalde wordt terugbetaald. Tot nu toe niet dus. Ik ben al 55 jaar klant bij KPN maar nu vervliegt mij vertrouwen in "MIJN KPN” . Wat kan ik nu nog doen????? Mowt ik na al die jaren mijn abonnement opzeggen of moet ik de publiciteit zoeken. Eigenlijk wil ik geen van beide maar wil ik dat eenvoudige probleem wordt opgelost.

Als je met KPN telefonisch contact hebt op 0800-0402, heb je in eerste instantie contact met een wat KPN noemt een intelligente digitale medewerker (Maar het is gewoon een antwoordapparaat). 

Als je zo vaak een probleem hebt, speek dan direct in “Ik wil een medewerker spreken”. Dat stukje algoritme heeft waarschijnlijk geen informatie opgeslagen over jouw probleem. 

Je kan ook even je profiel hier invullen.https://forum.kpn.com/settings/general Dit soort problemen lossen moderators over het algemeen prima op. 

Je kan ook beiden doen, 


Als je met KPN telefonisch contact hebt op 0800-0402, heb je in eerste instantie contact met een wat KPN noemt een intelligente digitale medewerker (Maar het is gewoon een antwoordapparaat). 

Als je zo vaak een probleem hebt, speek dan direct in “Ik wil een medewerker spreken”. Dat stukje algoritme heeft waarschijnlijk geen informatie opgeslagen over jouw probleem. 

Je kan ook even je profiel hier invullen.https://forum.kpn.com/settings/general Dit soort problemen lossen moderators over het algemeen prima op. 

Je kan ook beiden doen, 

Ik heb al meerdere malen een medewerker/-ster gesproken zonder kennelijk resultaat.


Ik heb al meerdere malen een edewerker/-ster gesproken zonder enig resultaat ondanks hun toezegging dat het probleem is opgelost


Ik heb al meerdere malen een edewerker/-ster gesproken zonder enig resultaat ondanks hun toezegging dat het probleem is opgelost

En weet je dan 100% zeker dat het een medeweker/-ster was van de financiele afdeling. Ze hebben best heel goede telefoonberantwoorders waar je het verschil tussen een medewerker en een computer nauwelijks merkt. 


Het was 100% zeker een medewerker van KPN. Ik hoorde zelfs kinderen op de achtergrond.


@onjuiste facturering Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je al zo lang bezig bent met het regelen van deze situatie. 

Ik controleer graag wat er tot nu toe gedaan is en wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Mijn persoonlijke profiel is bijgewerkt vandaag. Ik ben benieuwd wat je voor mij kunt betekenen.


@onjuiste facturering Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens doorgezet naar mijn collega's van de facturatieafdeling. 

Ik zal de situatie ook zelf in de gaten houden. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Bedankt voor de hulp. Ik ben benieuwd en wacht het resultaat af.


Zojuist een telefoontje gekregen van KPN dat het e-mail only op mijn oude adres wordt beëindigd per 8 november 2022. Meteen ontvang ik een e-mail met bevestiging dat er een opzegging heeft plaatsgevonden en dat ik nog zes maanden gebruik kan maken van mijn e-mailadres. En.. dat alle andere producten die hierbij horen zijn vervallen. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil mijn twee e-mail adressen blijven gebruiken. Ik wil mijn huidige abonnement onveranderd volledig handhaven en alleen het e-mail only op mijn oude adres kwijtraken. In de communicatie is er een verschil in wat de medewerkster mij telefonisch mededeelde en de e-mail die ik daarop heb ontvangen. Geef me aub duidelijkheid.


@onjuiste facturering Ik kan je inderdaad duidelijkheid geven. 

De door jou gewenste situatie is precies uitgevoerd. De e-mailadressen waar je over spreekt zijn al op 08-08-2022 ondergebracht bij je vaste diensten. 

Dit is ook de reden dat mijn collega een vergoeding voor 3 maanden heeft ingevoerd. 

Wat er na 08-08-2022 nog over is gebleven is een "lege" e-mail only. Waar dus geen e-mailadressen meer onder zaten. Deze is nu opgezegd. 

De mail die je hebt ontvangen is de standaard mail die je krijgt als een e-mail only abonnement opgezegd is. In jouw geval zijn de e-mailadressen dus al gekoppeld aan je thuis abonnement. 

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is geworden. :)

 


bedankt voor deze verduidelijking. Ik hoop dat het probleem nu is opgelost.


Nu blijkt dat er inderdaad 3 maanden gerestitueerd is maar tegelijk € 7,50 in rekening is gebracht. Dus: feitelijk is de restitutie niet drie maar twee maanden.


@onjuiste facturering Dit zal te maken hebben met de factuurperiode. 

Ik vermoed dat de opzeggen en de nieuwe factuur elkaar net gekruist hebben. 

Je ontvangt in dat geval nog een slotfactuur met een verrekening. 

Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn, zou je dit dan kunnen laten weten? 


OK!