Skip to main content

Ik heb internet maandelijks opzegbaar, heb in oktober opgezegd. Krijg nu alsnog rekening december, telefonisch 15 minuten wachttijd, belachlijk, als het erafgehaald word haal ik het terug, kijken hoe vlug ze aan de telefoon hangen.

Beste @Lenie1511, welkom! Dit is vreemd! Ik zou als eerste willen zeggen dat storneren nooit handig is. Als er op een gegeven moment herinneringskosten in rekening gebracht worden, dan vergoeden wij die niet achteraf. Wel moet het natuurlijk opgezegd worden als jij daarom vraagt. Heb jij in de tussentijd toch opnieuw geprobeerd om contact te krijgen via 0800-0402? Zo niet, vul dan je profiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Heb jij wel een bevestiging gekregen van de opzegging trouwens?


Ik zie dat het profiel was aangevuld, maar dat je per abuis niet had laten weten dat je dit gedaan had. Vandaar nu pas mijn reactie. Het abonnement is inderdaad niet opgezegd. Ik zie helaas ook geen opzegging in het systeem. Wanneer heb jij het opgezegd? En heb je hier een bevestiging van ontvangen? Als je belt met 0800-0402 en inspreek dat je wilt opzeggen, dan kom je bij de juiste collega's uit. Zij kunnen het dan alsnog voor je in orde maken.Â