Skip to main content

Hallo,

 

ik heb laatst via de chat contact gehad met een medewerker omdat mijn upload continu rond de 500 bleef hangen ipv 1000. Ik had aangegeven dat mijn verbinding volgens mij asynchroon was. Nadat de medewerker wat punten gecontroleerd had en in de administratie ik wel 1000/1000 zou hebben dus dat het iets anders moest zijn is er op zijn advies een monteur afspraak ingepland. Mijn fout zouden de kosten voor mij zijn, kpn fout zouden de kosten voor kpn zijn.

 

De monteur is geweest, heeft vanalles gemeten, de fibers schoongemaakt en gebeld of het echt niet asynchroon was omdat het bij hem ook continu een download van tegen de 1000 was en een upload van 500. Bij 2x bellen van de monteur naar collegas zou het toch echt synchroon moeten zijn en bij de 3e collega die hij belde bleek er toch ergens een vinkje bij kpn niet goed te staan en dus toch asynchroon te zijn. Bij kpn is toen iets gereset (lees vinkje gezet). Hierna werkte alles zoals het zou moeten.

 

De monteur zelf was hier ook niet over te spreken en vond ook dat het monteursbezoek en diverse telefoontjes makkelijk voorkomen had kunnen worden als er bij mijn eerste chatcontact waarbij ik aangegeven had dat de verbinding waarschijnlijk asynchroon was adequaat gereageerd was.

 

hij gaf echter ook aan dat hij de factuur niet tegen kon houden, als het kon had hij dat gedaan en als die zou komen ik hem moest reclameren. 
 

Bij deze dus. Ik heb een factuur van €60.00 gehad en ik hoop dat dat via deze weg rechtgetrokken kan worden.

 

M.v.g,

 

Roel

Een medewerker van KPN kan inzien wat er allemaal is gebeurd. Als het onterecht blijkt te zijn, kunt u het waarschijnlijk vergoed krijgen. Vul u profiel in zodat ze akkoord krijgen om in u dossier te kijken.


Hoi @RoelW, bedankt voor jouw duidelijke uitleg. Dat is inderdaad een duidelijk verhaal. Het was inderdaad een vinkje waardoor de glasupgrade aan komt te staan. Dan krijg je symmetrische snelheden. Bijzonder dat hier een monteur voor moest komen. Ik heb hiervan dan ook de kosten vergoed. Deze kosten zijn inderdaad onterecht.