Skip to main content

KPN beloofte omdat we al lange tijd niet aan onze mbits komen en het signaal gewoon slecht is, toch een monteur te sturen, waarop werd belooft geen kosten in rekening gebracht zouden worden ongeacht, toen wilden ze even doodleuk euro 107.50 in rekening brengen, daar een klacht voor ingedient, de meneer die de klacht heeft behandeld, erkende dat er fouten waren gemaakt, en gaf tweemaal een actiekorting op het abonnement en schold de monteurskosten kwijt, nu drukken ze alsnog eenmalig euro 37,50 monteurskorting erdoor, weer gebeld en nu verteld ene Sandra van kpn dat er niks kwijtgescholden gaat worden, en gaat van de monteursbon uit, ze stonewalled dus, behoorlijk oneschoft, nu zouden we weer een klacht moeten indienen, dit zou toch gewoon kwijtgesholden moeten worden?, voor het feit dat we nu al zolang bezig zijn om een beetje degelijk signaal te krijgen, waarbij een monteur nodig was, in combinatie met de beloftes die gedaan werden.

Wat heeft de monteur gedaan bij u in huis?


de wifi boosters verplaatst die de vorige monteur neer had gezet, en een kabel getrokken, verder wilde de monteur niks doen, bij meten bleek dat we zelfs geen volledig signaal in de woonkamer hadden…… dus een pleister geplakt in feite, de meting was met de deur van de meterkast en gang open trouwens, de monteur zelf wilde boren……, er is niet geboort trouwens, beetje raar dat je zo grof moet betalen voor de slechte service.


Dat is dus uw thuisnetwerk. Daar moet u gewoon voor betalen.

Als er problemen zijn en het probleem zit voor of in de Experiabox/KPN Box, dan is de monteur gratis.

Alles achter de Experiabox/KPN Box is voor uw eigen rekening. Dat is uw eigen thuisnetwerk. Het onderhoud daarvan valt niet onder het abonnement. 


er werd beloofd dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden toen de monteur aangeboden werd, dit werd nogmaals beloofd na inleveren van een klacht hierover, er worden alsnog kosten doorgedrukt, er werd ook als veronschudliging korting op het abonnement gegeven, beloofd is beloofd lijkt me, het is abnormaal dat je extra moet betalen als je de service niet ontvangt waar je voor betaald, onstabiel internet, kanalen die bevriezen op de tv etc etc, dit speelt al langer dan een jaar, vandaar dat er dus eindelijk een monteur werd gestuurd met de belofte dat er geen kosten aan zaten.


Wat er beloofd word aan de telefoon heeft helaas niet veel waarde. De monteur maakt een werkbon waarop hij/zij omschrijft wat hij/zij gedaan heeft. De medewerkers van de backoffice beoordelen dit en bepalen wat er betaald moet worden.


dat heeft wel degelijk waarde, een gemaakt belofte vanuit kpn, de monteur heeft ook geen kosten besproken, dit is gewoon misleiding om klanten op extra kosten te jagen, daarnaast is het ook gewoon erkent dat die belofte is gemaakt, maar ipv alle kosten kwijt te schelden word de 37,5 er alsnog doorheengedrukt, dan heeft de belofte om te betalen die ik heb gemaakt volgens het contract ook geen waarde, dit is namelijk ook telefonisch gebeurd, heb nergens voor getekent.

 


Hi @JBVE! Ik kijk graag even met je mee. 

Wel klopt het wat @Nick83 zegt. Sommige diensten zijn gratis. Andere diensten niet. Als er een storing is in onze verbinding of in het modem, dan betalen wij de monteur. Voor instellingen in eigen apparatuur rekenen we kosten. Omdat de monteur niet noodzakelijk is. 

Ik wil je in dit geval vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik zien wat er allemaal door collega's is genoteerd. 


@Bram_ hoi, het is ingevuld.


Hi @JBVE! Ik heb het voor je nagekeken. De 37 euro die in rekening zijn gebracht is terecht. Er is al meerdere malen via een klacht door een collega naar gekeken. 

Ik heb helaas geen ander antwoord voor je. 


@Bram_ deze is zeer zeker niet terecht, beloftes zijn beloftes, daarnaast hebben we weer een klacht ingeleverd, om vervolgens te worden gebeld door iemand die niet kan helpen en bij voorbaat al zegt dat we zijn collega zouden moeten hebben…. ik krijg het gevoel dat er niets anders dan trollen werken bij kpn, die zoveel klanten proberen leeg te trekken en zeer zeker niet proberen te helpen, zowel klantenservice als monteurs, het is een groot oplichters zooitje, jammer genoeg is dit zo voor alle providers :/