Skip to main content

Ik heb een laatste herinnering gehad voor het terugsturen van apparatuur.

In de mail staat dat ik een tv ontvanger heb teruggestuurd, maar niet het modem.

Dit klopt niet. Ik heb beide apparaten in dezelfde doos teruggestuurd op 15 juni 2024. Het teruggestuurde modem is overigens een fritzbox. barcode van de zending is 3SLFVZ031629533

Het is wel zo dat ik oorspronkelijk vergeten was om de afstandsbediening van de tv ontvanger terug te sturen. Dit heb ik alsnog gedaan op 19 juni 2024 (barcode 3SPNMK002144475), met in de doos een verwijzing naar de eerste zending. Ik lees in de mail echter niks over de afstandsbediening.

 

 

 

 

Hallo @samor ,

Je hoeft nu helemaal niets te doen. De retourafdeling heeft regelmatig een achterstand in de verwerking van de retouren. Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. 
 

Bewaar voor de zekerheid wel het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen bij het post-nl-punt.

En de afstandsbediening had niet teruggestuurd hoeven worden. Daar doet KPN niets mee. 


Ik heb een laatste herinnering gehad voor het terugsturen van apparatuur.

In de mail staat dat ik een tv ontvanger heb teruggestuurd, maar niet het modem.

Dit klopt niet. Ik heb beide apparaten in dezelfde doos teruggestuurd op 15 juni 2024. Het teruggestuurde modem is overigens een fritzbox. barcode van de zending is 3SLFVZ031629533

Het is wel zo dat ik oorspronkelijk vergeten was om de afstandsbediening van de tv ontvanger terug te sturen. Dit heb ik alsnog gedaan op 19 juni 2024 (barcode 3SPNMK002144475), met in de doos een verwijzing naar de eerste zending. Ik lees in de mail echter niks over de afstandsbediening.

 

 

 

 

Vandaar een eerste herinnering ontvangen. Terwijl ik de apparatuur al hebteruggestuurd. Heb ook bewijs en weet dus ook dat het bij KPN is aangekomen.  Heb er over gebeld met de helpdesk en die zouden het afhandelen als zijnde retour ontvangen. Als het goed is blijft een volgende herinnering dan uit.


Ik heb een laatste herinnering gehad voor het terugsturen van apparatuur.

In de mail staat dat ik een tv ontvanger heb teruggestuurd, maar niet het modem.

Dit klopt niet. Ik heb beide apparaten in dezelfde doos teruggestuurd op 15 juni 2024. Het teruggestuurde modem is overigens een fritzbox. barcode van de zending is 3SLFVZ031629533

Het is wel zo dat ik oorspronkelijk vergeten was om de afstandsbediening van de tv ontvanger terug te sturen. Dit heb ik alsnog gedaan op 19 juni 2024 (barcode 3SPNMK002144475), met in de doos een verwijzing naar de eerste zending. Ik lees in de mail echter niks over de afstandsbediening.

 

 

 

 

Vandaar een eerste herinnering ontvangen. Terwijl ik de apparatuur al hebteruggestuurd. Heb ook bewijs en weet dus ook dat het bij KPN is aangekomen.  Heb er over gebeld met de helpdesk en die zouden het afhandelen als zijnde retour ontvangen. Als het goed is blijft een volgende herinnering dan uit.

Vandaag ook nog de laatste herinnering gekregen, en weer gebeld, omdat het als zijnde ontvangen geboekt zou worden, dat was ook gebeurd, maar vorige medewerker had moeten zeggen dat ze de tweede/laatste herinnering niet meer tegen kunnen houden. Ik lig het hier even vast, mocht het toch nog fout gaan(apparatuur terug 2 juli 2024 13:02 en afgeleverd 5 Juli 2024 03:00 3SPNMK002180598  


En vervolgens is er ook een nog een brief onderweg, met daarin de laatste herinnering blijkbaar. 

Als de medewerker die ik afgelopen zaterdag heb gesproken over de laatste herinnering dan een opmerking maakt over : “ja de eerste keer dat u belde had mijn collega er even bij moeten zeggen dat wij die herinneringen niet meer tegen kunnen houden:.

Vervolgens krijg je dan ook nog per brief de laatste herinnering, dat had de medewerker die ik afgelopen zaterdag heb gesproken me dan ook nog wel even kunnen vertellen. Super irritant.

 

 


Goede feedback, @RobvdPoel! Ik zal dit intern meenemen. Als je het gemeld hebt, mag je de laatste herinnering inderdaad als niet verzonden beschouwen!


Reageer