Skip to main content

Ik heb mijn internet op moet zeggen omdat we zijn ge-emigreerd, naar Nieuw Zeeland. Ik heb voor vertrek de modem al terug gestuurd. Maar nu , 2 maanden na vertrek, krijg ik nog steeds brieven (op het oude adres) en mails dat ik de modem terug moet sturen.

Ik heb een klacht ingediend. Met daarin het verhaal en de vraag of ze het even willen controleren en per mail bevestigen dat ze de modem hebben. Bellen gaat een beetje prijzig worden voor iets wat KPN moet oplossen. 

Nu heb ik weer een mail gekregen over mijn klacht, dat ze geprobeerd hebben me te bellen en of ik terug wil bellen. 

Ik kan geen medewerker via de chat te spreken krijgen of via demail antwoordkrijgen op mijn vraag. Ik wil alleen maar dat ze controleren en registreren dat ik de modem heb terug gestuurd en geen brieven en mails meer sturen daarover. 

Iemand suggesties?

2 mogelijkheden: of je hoort nooit meer iets van kpn,  of je krijgt nog een email waarin staat dat alles toch wel in goede orde is ontvangen. 


Tsja, of ze blijven (onterecht) vragen om het terug te sturen of brengen (onterecht) iets in rekening?


Ze gaan niets in rekening brengen en ja soms krijg je een onterechte herinnering waar ook in staat dat je die mag negeren als hebt teruggestuurd en kpn belt niet naar het buitenland.  Ik zou me geen zorgen maken. 


Hi @Irene H, welkom hier. 

Ik vermoed ook dat dit elkaar heeft gekruist Ik kijk in dit geval het graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Gedaan


Dankjewel voor de gegevens. Geen zorgen, dit wordt goed verwerkt. Mocht je nog 1 herinnering krijgen, negeer deze, die gaan automatisch de deur uit maar ik verwacht dat ik op tijd ben met het verwerken. 

 


Reageer