Skip to main content

Mijn abonnement is op 12 april ingegaan (einddatum 11-4-2025). Alleen abonnementen voor 1 april zouden een inflatiecorrectie krijgen. Ik dus niet. Staat letterlijk op deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet2024

Toch staat dit op mijn factuur dat dit de volgende maand in gaat.

 

Heb gebeld met de klantenservice maar die weten en kunnen echt helemaal niets. Ik moet maar wachten tot de volgende factuur en dan het geld terugvragen. Wat is dit voor een flut service?

 

Ik wil dat dit NU geregeld wordt.

Dan kun je een officiële klacht indienen bij KPN via het klachtenformulier @Behtjes2 


Dat is toch de omgekeerde wereld. Waar is de klantenservice die gewoon even normaal met je meekijkt en denkt en het meteen oplost?


Dat is toch de omgekeerde wereld. Waar is de klantenservice die gewoon even normaal met je meekijkt en denkt en het meteen oplost?

Je geeft zelf al aan met de klantenservice gesproken te hebben en er niet uit te komen.

Vandaar mijn reactie @Behtjes2 

Je schrijft nu van je af binnen dit forum en dat is prima, maar het forum is géén klantenservice en wij, als medeforumleden, kunnen dus niets voor je betekenen, helaas.

 


@N.N. o, ik dacht dat hier ook kpn klantenservice medewerkers zouden reageren… Dat is bij odido bijv wel zo op hun forum.

 

Dan weet ik dat ook weer, lekker kansloos dat kpn dus :-D

 

Zal dat formulier maar invullen dan 

 

Bedankt!


Hier werken moderatoren van KPN om te zorgen dat het forum prettig verloopt en reiken inderdaad een helpende hand, maar voor de meeste zaken verwijzen ze toch naar de ‘echte’ klantenservice omdat ze geen inzicht en/of bevoegdheden hebben in de persoonlijke dossiers van klanten @Behtjes2 


@Behtjes2 u bent dus nieuwe klant? U zat voor 12 april bij een andere provider? Dan heeft u misschien ook welkomskorting? 


Hier werken moderatoren van KPN om te zorgen dat het forum prettig verloopt en reiken inderdaad een helpende hand, maar voor de meeste zaken verwijzen ze toch naar de ‘echte’ klantenservice omdat ze geen inzicht en/of bevoegdheden hebben in de persoonlijke dossiers van klanten @Behtjes2 

Nou geen inzicht wil ik niet zeggen, maar geen mogelijkheid om grote wijzigingen door te voeren.


Hier werken moderatoren van KPN om te zorgen dat het forum prettig verloopt en reiken inderdaad een helpende hand, maar voor de meeste zaken verwijzen ze toch naar de ‘echte’ klantenservice omdat ze geen inzicht en/of bevoegdheden hebben in de persoonlijke dossiers van klanten @Behtjes2 

Nou geen inzicht wil ik niet zeggen, maar geen mogelijkheid om grote wijzigingen door te voeren.

Beste @Ik_Combineer inzicht heeft het moderatieteam volgens mij alléén als het betreffende forumlid zijn/haar profiel heeft ingevuld en er zijn forumleden die dat per se niet in willen vullen omdat ze bang zijn dat hun privacy ‘geschonden’ wordt en als je ze dan op (A)- Social Media volgt, weet je zo goed als alles van ze behalve nog net niet hun pincode😎


Hallo @Behtjes2 ,

Heb je toevallig jouw abonnement verlengd per 12 april 2024? 
 

Want dan is de inflatiecorrectie helaas wel van toepassing. Tenzij je op 12 april 2024 bent overgestapt naar KPN TV+, dan ontloop je de dans. 
 

En ook hele nieuwe klanten na 1 april 2024 doen deze ronde niet mee. 
 

Mijn abonnement is op 12 april ingegaan (einddatum 11-4-2025). Alleen abonnementen voor 1 april zouden een inflatiecorrectie krijgen. Ik dus niet. Staat letterlijk op deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet2024

 

Dit staat er: 

Als je klant bent vóór 1 april 2024, dan geldt de inflatiecorrectie in 2024 ook voor jou. Als er veranderingen zijn in je abonnement, dan ontvang je hier in juni informatie over per e-mail, brief of op je factuur.

En dat is toch net wat anders. 


@Noordzee ik heb een nieuw abonnement, kom van een andere provider 


@Noordzee ik heb een nieuw abonnement, kom van een andere provider 

OK @Behtjes2 ,

Dan hoort de prijs van jouw abonnement per 1 juli 2024 niet verhoogd te worden. 

Aangezien je er telefonisch niet bent uitgekomen met de klantenservice adviseer ik jou toch om een klacht in te dienen. 
 

Dat kost jou niet veel tijd. 

Je kunt namelijk altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


@Noordzee Yes. Heb ik al gedaan!


De klantenservice van Kpn is echt incompetent. Lezen totaal niet wat je stuurt en sturen een standaard mail terug over de inflatiecorrectie. 

 

Via x m'n beklag gedaan en daar antwoorden ze 'vanaf de dag dat je Hoi! De inflatiecorrectie geldt ook voor klanten die voor 1 april besteld hebben, vanaf dat moment wordt je als klant gezien. Als je een kortingsperiode hebt, dan zal de inflatiecorrectie in gaan zodra de kortingsperiode is afgelopen'

 

Ik ben nog nooit ergens klant geweest voordat het abonnement in is gegaan. Heb ook geen gebruik van de diensten kunnen maken dus dit slaat nergens op.

 

Ook het zonnetje dat de inflatiecorrectie ingaat na de kortingsperiode klopt niet, ik heb korting en toch voeren ze de correctie toe. Wat een k*t bedrijf 


Hi @Behtjes2, welkom hier.

Van belang is wanneer je de bestelling hebt geplaatst. Je bent klant zodra zodra je de orderbevestiging binnen hebt gekregen. Belangrijk hierbij: heb je de aanbieding genomen me teen bepaalde korting voor een aantal maanden?  Dan blijft dit in stand, daarna gaat de inflatiecorrectie pas in.

Goed in ieder geval dat je het klachtenformulier hebt ingevuld, dit binnen enkele dagen opgepakt en kan een collega alles specifiek voor jou uitzoeken. 


Hi @Behtjes2, welkom hier.

Van belang is wanneer je de bestelling hebt geplaatst. Je bent klant zodra zodra je de orderbevestiging binnen hebt gekregen. Belangrijk hierbij: heb je de aanbieding genomen me teen bepaalde korting voor een aantal maanden?  Dan blijft dit in stand, daarna gaat de inflatiecorrectie pas in.

Goed in ieder geval dat je het klachtenformulier hebt ingevuld, dit binnen enkele dagen opgepakt en kan een collega alles specifiek voor jou uitzoeken. 

Dat is dus opgepakt met een standaard mailtje over de inflatiecorrectie, de klantenservice is echt bar slecht.

 

Ik heb tot en met oktober korting, echter gaat de inflatiecorrectie in juli al in. Er klopt gewoon niets van. Daarnaast, hoe kun je al klant zijn als je nog niet gebruik kunt maken van de diensten? En waarom kan ik dan niet ook eerder van het contract af? Dus 12 maanden na de orderbevestiging ipv 12 maanden na activering? Het is altijd zo dat het in het voordeel van KPN is. Het gaat serieus om een paar euros. Maar het gaat me gewoon om het principe

 

Er staat overigens nergens op jullie site dat het om de orderbevestiging datum gaat... Is gewoon misleidend. 


 


Reageer