Skip to main content

Hallo KPN 

 

ik zie dat er 4x sms kosten afgegaan is aan stichting het vergeten kind, maar wij hebben dit niet gedaan. 
 

zag dat er een zelfde topic al eerder gepost is hier. Precies dat hebben wij ook.

zie graag de kosten terug ! 

Welkom op het forum @Tvbeelen! We krijgen dit signaal inderdaad sporadisch door. We willen wel graag eerst een aantal dingen uitzoeken. Ook ter inventarisatie om te kijken of we in de toekomst kunnen voorkomen. Zou je kunnen aangeven of je in de app “Berichten” in je telefoon deze Sms'jes ook bij uitgaande berichten ziet staan? Zou je ook je profiel in kunnen vullen zodat ik van onze kant kan zien hoe het in onze systemen staat? Ik hoor graag van je. 


Hi, nee geen berichten staan erin. 


Gaat om het nummer van mijn dochter wat via een kind abonnement loopt. 


@Tvbeelen zou je in dat geval je profiel in willen vullen en in het opmerkingen veld het nummer willen zetten waarom het gaat? Dan kan ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. 


In heb info ingevuld. Zie niet in waarom ik al die velden moet invullen? Jullie hebben toch mijn gegevens nu? Iig nr en klant nr staat erin. 


De reden dat ik zo veel informatie vraag is omdat we graag willen kijken hoe het kan gebeuren dat er kosten naar SMS diensten op je factuur staan zonder dat je zelf iets hebt gedaan om die kosten te veroorzaken. Wel heb ik met de huidige informatie in je profiel voldoende. :relaxed: