Skip to main content

Luitjes, 

 

 

Zojuist een behulpzame dame aan de lijn gehad, die me eigenlijk niet verder heeft kunnen helpen en geen klacht wilt indienen op haar naam door een schuld van een andere collega!!!

 

Op 21 april heb ik een nieuwe simkaart besteld op 24 april een nieuw nummer aangevraagd en daarbij alllllleeeee opties laten blokkeren van naar het buitenland bellen tot aan 0900 nummers bellen en van online aankopen tot aan bundels kopen..

 Dat laatste de bundels is de beste man van het gesprek van 24 april even vergeten en heeft het kunnen gebeuren ( vraag me niet hoe) om 21 extra bundels van 7,99 te kunnen laten activeren, wat me erg bevreemd aangezien ik gewoon onderling data kan delen en dit ook regelmatig doe?!!

 

Ik verzoek uw bedrijf dan ook de klacht serieus te nemen het gesprek na te luisteren van 24 april 1802 en met een terugkopeling te komen..

 

Met vriendelijke groet 

 

Michelle 

Hallo @MichelleHeij ,

het gesprek na te luisteren van 24 april 1802

 

Zo, dat is vet lang geleden ! 😂😂

 

Je bedoelt waarschijnlijk 24 april 2022 om 18.02.

Maar daar heeft KPN echt geen opname van bewaard. Ik geloof dat telefoontjes hoogstens enkele dagen tot maximaal veertien dagen bewaard worden. 

 

  

heeft het kunnen gebeuren ( vraag me niet hoe) om 21 extra bundels van 7,99 te kunnen laten activeren 

Hoe kan dat gebeuren? 😉


Hoi @MichelleHeij, welkom. 

21 bundels zijn wel heel veel. Die komen er ook niet zomaar op. Maar dit had dus geblokkeerd moeten zijn. Ik wil graag nog eens meekijken wat ik kan achterhalen. Heb je hier nog niet eerder contact over gehad? Het is al best weer een tijdje geleden. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Dan hoor ik van je als je dat gedaan hebt.


Aangepast 


Ik heb even meegekeken. Ik zie de factuur van september nog open staan. Hier staan meerdere bundels van 1GB op. Daar heb je het over toch? Want die zijn gewoon via MijnKPN of sms te bestellen. Deze zijn niet te blokkeren. Mocht je nou elke maand te weinig MB's hebben dan is het wel handiger om jouw abonnement te verhogen. 

Verder wil ik wel aanraden de factuur te betalen om blokkering te voorkomen. 

Wat betreft de eenmalige aankopen, die kun je uitzetten. Dan komt dat niet meer voor.