Skip to main content

Geacht KPN team,

 

Ik heb sinds kort ook hetzelfde probleem.

Ik heb spotify via KPN

Ik heb sinds een paar maanden voor het eerst een abonnement. De eerste facturatie ging goed.

De laatste 2 maanden wordt er steeds Euro 9,99 extra in rekening gebracht, bovenop mijn abonnement van euro 11,50.

Het heeft me nu dus al 2x euro 9,99 extra gekost.

 

Kunt U me helpen om dit probleem te rectificeren?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Patrick Duis



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @patrickduis! Goed dat je aan de bel trekt!

Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt en op basis van jouw afdeling een achterliggende afdeling een bericht gestuurd. Zij kijken mee en kunnen de benodigde acties uitvoeren. Het wachten is op een terugkoppeling vanuit hen. Zodra ik die heb, laat ik het je hier weten!


@Shyrin_

Hoi Shyrin, ik heb sinds 2 maanden hetzelfde probleem.

Ik heb sinds 3 maanden een abonnement, de eerste maand ging goed, daarna voor maart en april een extra "online aankopen" voor Euro 9,99 gehad.

Kunt U me helpen om dit te corrigeren? Alvast bedankt.

In mijn profiel kunt U mijn gegevens vinden.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Patrick Duis

 

*Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


@Shyrin_ 

Ok, ik zag dit bericht nu pas.

Dank U voor het aanmaken van een nieuw topic.

Ik hoor graag van U wanneer dit weer is rechtgezet.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Patrick Duis


Hoi Shyrin,

Er zijn al weer enkele dagen verstreken. Is het probleem nu opgelost en kunnen jullie 2x euro 9,99 terugboeken naar mijn rekening?

m.vr.gr.

Patrick Duis


Mijn vriendelijke verzoek om te reageren in je eigen topic, @patrickduis 🙂.

Ik heb nog geen update ontvangen, helaas. Er ligt inmiddels al een reminder.

Het wachten is op een terugkoppeling vanuit hen. Zodra ik die heb, laat ik het je hier weten!


Graag nog geduld en als ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten.


Ok, hopelijk gaat dit niet 1 jaar duren zoals het problem wat ik destijds had met het via sms prepay beltegoed opwaarderen……..


De laatste 2 maanden wordt er steeds Euro 9,99 extra in rekening gebracht, bovenop mijn abonnement van euro 11,50.

Het heeft me nu dus al 2x euro 9,99 extra gekost.


In jouw orderbevestiging van het mobiele abonnement staat de optie Spotify Premium:

Omdat je in aanmerking kwam voor de 30 dagen gratis proefperiode, betaalde je de eerste 30 dagen na activatie (dus op de eerste factuur) niets en daarna €9,99 per maand.

Als je geen gebruik meer wenst te maken van Spotify Premium, dan kun je deze optie uitschakelen via MijnKPN of onze klantenservice. Let op: je kunt Spotify bij KPN maandelijks opzeggen.  


Ok, dan is het mijn fout. 

Ik had niet begrepen dat dit slechts 30 dagen was.

Dan klopt het gewoon, bedankt.

gr. Patrick


Geen dank, hoor! Fijn dat het opgehelderd is en dat het nu ook klopt met jouw plaatje! 😊

Fijn weekend! 🌞