Skip to main content

elke maand wordt er 9,99 € afgeschreven via mobiel tel abonnement. Onterecht, 

Uren aan de telefoon met diverse medewerkers die geen oplossing bieden maar volhouden dat het een aankoop is die betaald moet worden, omdat de opdracht van spotify komt om te factureren

kpn geeft aan dat de problemen bij spotify zit. Navraag daar geeft als resultaat dat ik geen enkel betaald abonnement heb.

Van het kastje naar de muur dus en er is geen oplossing in zicht. Zowel kpn als spotify geven aan dit niet te kunnen stoppen.

Kpn heeft eerder bekend gemaakt via een site, die inmiddels offline is, dat het probleem bekend is .

Dit zou in december 2021 opgelost zijn

KPN heeft al 4 termijnen teruggestort, maar blijft erbij dat men dit niet te kunnen stoppen.

Klein stukje uit de transcriptie:

Update 07-12-2021: Aankoop op de factuur die niet op te zeggen is
De issues rondom Spotify, die als online aankoop op de factuur staat en niet te verwijderen is, zijn opgelost. De back office begint deze week met een opschoning hiervoor. Iedereen waarbij van onze kant iets gewijzigd en/of gecrediteerd wordt krijgt daar bericht over per e-mail op het bij ons bekende contact e-mailadres. Dit duurt naar verwachting ongeveer twee weken.
Update 21-12-2021: Helaas duurt de opschoning langer dan in eerste instantie verwacht. De back office is hard aan het werk om dit voor iedereen op te lossen. We vragen jullie geduld te hebben.

Het enige wat ik nog kan doen is de betalingen telkens storneren en handmatig alleen het verschuldigde overboeken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Vervelend @marien janssen ! 

Wellicht kan een moderator dit doorgeven naar de backoffice?

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Inmiddels de gevraagde gegevens ingevoerd


Hoi @marien janssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kosten onterecht op jouw factuur verschijnt. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten en heb dit daarom gelijk intern kunnen doorzetten naar de juiste afdeling. Zodra ik meer weet kom ik er op terug. 


Hoi @marien janssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kosten onterecht op jouw factuur verschijnt. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten en heb dit daarom gelijk intern kunnen doorzetten naar de juiste afdeling. Zodra ik meer weet kom ik er op terug. 

Het heeft even geduurd maar het probleem is inmiddels verholpen op de laatste factuur van 19 april😊