Skip to main content

Mijn dochter is het ook overkomen. Weet niet eens van dit soort sites af. Maar afgelopen maand kreeg de vader een extra rekening van 5 euro. En vandaag kreeg ze weer eenelding dat haar abonnement met een week verlengd is voor 2,50 euro. Ik heb het inmiddels stop gezet want fit kost mij een hoop geld. Mijn dochter geeft ook echt aan papa ik wedt miet eens hoe dat moet. Kan KPN hier niet iets aan doen dat er niet zomaar geld via een kpn rekening geëist kan worden. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Jan

Hallo @Jano12345 wat een vreemd verhaal. Komt de rekening van milftube binnen op je KPN-account? En hoe zien die kosten eruit? Als een uitgave, of een abonnement of een SMS-dienst?


Er staat gewoon op mijn kpn factuur milftube 5,00 euro. Te betalen.

Ben toen mijn factuur ingedoken en zag dat het via het nummer van mijn dochter gegaan was.

Daarna gaan Google en zo kwam ik erachter dat het een adult site is voor stremming.

En via een ander KPN lid op Google die het zelfde probleem had  zag ik dat KPN je naar een site stuurt waar je je kan afmelden. Dst heb ik gedaan.

Het vreemde is dat normaal als mijn dochter van 13 iets doet of aanvraagt dat ik via email of telefoonnummer altijd een bevestiging krijg.

Ik heb ook niets voorbij zien komen dat ik iets moest bevestigen. Vandaar mijn vraag dan ook kan KPN hier niets aan doen.

Het blijkt dus vaker voor te komen bij het andere KPN lid ging het om 10 euro bij mij ju om 7,50 euro zijn geen extreme bedragen  maar kan het geld goed ergens anders voor gebruiken.

Groet,  Jan

 

 


@Jano12345 Hi Jan, welkom bij de KPN community!

Onverwachte kosten zijn niet fijn. Goed dat je er in gedoken bent. Je kunt inderdaad betalen via je KPN factuur, dat noemen we KPN Pay. Gewoonlijk krijg je trouwens wel een bevestiging per e-mail als er iets besteld wordt. Stond er ook niks in je spam box? Je leest hieronder meer over hoe KPN Pay werkt, ook voeg ik het artikel bij waarin alles staat over stoppen en eventueel blokkeren van betalen via je factuur:

 


Reageer