Skip to main content

Onlangs in rekening gebracht verbruikskosten van een gesprek dat ik met no. 9067171708 niet heb gevoerd. Die dag lag ik in het ziekenhuis. Het tel.no. is mij ook onbekend. Iemand dezelfde ervaringen. Overigens kan ik mijn vraag nergens op mijnKPN kwijt.   

Hallo @jccv, ik kan me voorstellen dat je daar vreemd van op kijkt. 

Had iemand anders op die dag toegang tot jouw telefoon? Ben je ergens op geabonneerd misschien?

Ik kijk ook graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Niemand op die dag had toegang tot mijn telefoon en heb ook geen abonnement. 

Ik ben nu nog terughoudender in het aanleveren van allerlei persoonlijke gegevens zoals gevraagd. 

Inmiddels begrepen dat de onterecht in rekening gebrachte gebruikskosten van het betreffende no. regelmatig ook door anderen is aangekaart bij KPN, ook nog grotere bedragen, maar waarop KPN geen actie onderneemt.  Dus het ´euvel´ moet bekend zijn bij KPN.   


Ik snap dat je terughoudend bent, maar zonder de gegevens kan ik je helaas niet verder helpen. 😶