Skip to main content

Vandaag na enkele mails ook een brief ontvangen van KPN. (Kenmerk:: 9095699376/II_056bL)

Ik zou niet alle apparatuur hebben teruggestuurd. KPN schrijft wel mijn TV ontvanger, maar niet mijn modem ontvangen te hebben.

 

Ik heb begin juli alles, inclusief modem, in de oorspronkelijke doos teruggestuurd naar het antwoordnummer.

Ik weet niet wie die dozen openmaakt bij KPN, maar die mogen ze wel een brilletje geven.

 

Hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, want verder heb ik hier niets meer van jullie.

 

 

 

Die ervaring heb ik zelf ook, super irritant, alleen het in rekening  brengen ontbreekt nog.  Dit zou KPN toch anders moeten doen, en iedereen informeren, ook als ze de goederen hebben ontvangen.


Het belangrijkste in het verhaal blijft, dat je voldaan hebt aan je verplichtingen @Armand83 .
Daarnaast moet je het verzendbewijs van PostNL even goed bewaren, want dat is tenslotte je bewijs van terugsturen naar KPN.

Helaas gebeurd dit vaker, dat KPN ten onrechte herinneringen blijft sturen per e-mail of brief, terwijl de apparatuur allang in het magazijn zijn retour gemeld.
Deze kun je gewoonweg negeren.

Vul alvast je forum profiel volledig in, dan kan een KPN moderator hiervan nog een melding maken binnen je klantgegevens.


Hi @Armand83, dankjewel voor het signaal!

Fijn dat je je apparatuur al teruggestuurd hebt naar ons, dankjewel daarvoor. Bewaar inderdaad het verzendbewijs nog even, zoals Michel hierboven ook tipt. Ik denk dat je per abuis nog een herinnering gekregen hebt. 

Soms komt het voor dat je een herinnering ontvangt terwijl je de apparatuur al teruggestuurd hebt. Vaak is de retour dan nog niet administratief verwerkt. Je mag de herinnering dan negeren. Heel soms sturen wij een verkeerde herinnering uit. Je ontvangt dan een brief terwijl er helemaal geen apparatuur is om terug te sturen. In dat geval mag je de brief ook negeren.


Reageer