Skip to main content

Misschien een beetje rare vraag , maar Ben ik nu de enige die misselijk wordt van de prijzen van kpn?  Internet  tv  mobiel 2 x  bij elkaar na weer een verhoging 112 euro per maand??? 
wordt dus echt tijd om over te stappen ! 
Nee wij hebben geen dure mobiele abonnementen, 1x 16,80 en 1 x 17,50 per maand , tv en internet een schrikbarende 70 euro per maand voor 50 mbit 🤢 . Ben er wel een beetje klaar mee .

@Mdeg de prijzen uit het start bericht voor de mobiele abonnementen is dat inderdaad met een stukje korting?

Ik ging uit van een bedrag zonder korting waar KPN € 17,50 voor vraagt ben je elders hooguit 10 kwijt op hetzelfde netwerk. Mogelijk baseer ik mijn berekening op verkeerde gegevens. 

 


Galdor68

Dat zijn idd de prijzen met de korting .


Galdor68

Dat zijn idd de prijzen met de korting .

Danku dat verandert een deel van wat ik eerder schreef hoewel het toont nog steeds aan dat KPN een van de duurdere mobiele providers is.

 

Ik zou mij persoonlijk niet zo blind staren op die kortingen zeker niet als het pluspakket geen meerwaarde heeft. Het zou wel jammer zijn als u die kortingen kwijt zou raken. 

En dat is de reden van dit soort combinatie kortingen de lat iets hoger leggen om over te stappen, 

U zult zaken moeten gaan afwegen dat is geheel aan uzelf.


Vind het knap tegenvallen mbt de keuze’s die kpn bied om te kunnen besparen op de kosten.

Welke extra keuzes had u willen hebben dan? Hussel bied juist enorm veel keuze.


Nick 83

Als ik goedkoper wil zijn ben ik eigenlijk verplicht om het opnemen pakket te schrappen , even als voorbeeld dan he. 
heb bijvoorbeeld ons vaste nummer opgezegd omdat we dat eigenlijk toch niet gebruiken , scheelt 2 euro per maand , vervolgens zie ik dat daardoor ook ineens het gratis onderling bellen vervalt?? 
Dus omdat je als klant 2 mobiele abonnementen tv en internet hebt en je vaste nummer opzegt mag / kun je als straf niet meer gratis onderling bellen. We hebben onbeperkt bellen dus maakt me niet uit maar gaat om het principe hè?  Iets weg halen heeft gewoon altijd meerdere consequenties om maar te proberen dat je niets stopt of opzegt.

fijn weekend gewenst

mvg



Dus omdat je als klant 2 mobiele abonnementen tv en internet hebt en je vaste nummer opzegt mag / kun je als straf niet meer gratis onderling bellen. 

Nee hoor, Je kunt nog steeds onderling gratis bellen. Zie dit schema met de belangrijkste voordelen. 

 

Zie voor alle voordelen de kennisbank : 

En ook in de oudere regeling met KPN Compleet :

 


Nick 83

Als ik goedkoper wil zijn ben ik eigenlijk verplicht om het opnemen pakket te schrappen , even als voorbeeld dan he. 

Ja dat is logisch hé? Als je goedkoper uit wilt zijn moet je dingen schrappen. Dat is toch normaal?

Als je een nieuwe auto koopt en je wilt dat da ding wat goedkoper is is, dan zult u ook wat dingen moeten schrappen. Wat extra's ofzo, een optie pakket, sportvelgen, wat dan ook. Normaal toch?

heb bijvoorbeeld ons vaste nummer opgezegd omdat we dat eigenlijk toch niet gebruiken , scheelt 2 euro per maand , vervolgens zie ik dat daardoor ook ineens het gratis onderling bellen vervalt?? 
Dus omdat je als klant 2 mobiele abonnementen tv en internet hebt en je vaste nummer opzegt mag / kun je als straf niet meer gratis onderling bellen.

Hoe komt u daarbij? Linkje? Want daar heb ik nog nooit van gehoord.

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/gratis-onderling-bellen.htm

Ik zie het nergens staan. Zelfs als je helemaal geen thuis abonnement hebt heb je nog gratis onderling bellen tussen 2 mobiele abonnementen op 1 adres. 


Hoe ik daar bij kom? 
misschien omdat dat er staat ???

dus daardoor kom ik daarbij .

nogmaals iedereen bedankt voor de goedbedoelde reactie’s en hulp.

ik da deze topic verwijderen aangezien het niet nodig is om hier mee door te gaan .

fijn weekend gewenst 

mvg
 

 


Die mail geldt alleen voor het thuis abonnement. Als u bellen uitzet, dan kunt u dus ook niet meer gratis onderling bellen. Wat volkomen logisch is. Hoe kunt u gratis onderling bellen met uw thuis abonnement als u niet eens bellen in het thuis abonnement hebt zitten? Dat kan toch niet? Dus het vervalt. Bij het thuis abonnement. Niet bij de mobiele abonnementen. 

Een topic verwijderen kan niet. Een reactie kunt u tot een uur na plaatsing wijzigen. Daarna ook niet meer.


Nick83

U vroeg om een link ? Een bewijs van mijn ongelijk? 
 U hebt kunnen lezen wat er staat toch?

Maar u heeft uiteraard helemaal gelijk. 
nogmaals fijn weekend gewenst 

mvg

 


Vind het knap tegenvallen mbt de keuze’s die kpn bied om te kunnen besparen op de kosten.

Welke extra keuzes had u willen hebben dan? Hussel bied juist enorm veel keuze.

Die keuze is er inderdaad maar er zal meer moeten worden afgenomen/uitgegeven worden om een korting te krijgen goed voorbeeld is die € 5,00 entertainment korting op de totaal factuur daarvoor moet er wel een extra betaalde dienst worden afgenomen. Dus gaat per saldo het maandbedrag omhoog.

 

Het gaat de topic starter als ik goed lees niet zo zeer om de keuze mogelijkheden maar om de maandlasten omlaag te brengen. Dat kan enkel door alle opties kritisch af te wegen is het wel of niet nodig.

 

Daarom hebben wij bewust mobiel niet bij KPN en alles bij elkaar opgeteld zijn we voordeliger uit dan wanneer we dit wel zouden doen. Wij hebben dan ook geen behoefte aan het cloud opnemen en een tweede ontvanger dat maakt het alweer eenvoudiger.


Als je goedkoper uit wilt zijn zul je gewoon soberder moeten leven. Minder luxe, minder extra's. Zo simpel is dat.


Als je goedkoper uit wilt zijn zul je gewoon soberder moeten leven. Minder luxe, minder extra's. Zo simpel is dat.

Dat klopt en dat geef ik ook aan. De topic starter zal alles moeten bekijken. Dan kan jaarlijks overstappen voordeliger  zijn zonder in te moeten leveren op extra opties.