Skip to main content

Vandaag contact gehad met de KPN. De bedoeling was de SuperWifi punt om te ruilen in een KPN winkel in de buurt. Ik koos Schalkwijk. Er was niets te doen op één klant voor mij na die uiterst overdreven uitgebreid werd geholpen door een personeelslid (vriendje/kennis ??) Er was verder niets te doen, maar even gedag zeggen kon hij niet. Het duurde minimaal 15 tot 20 minuten wachten en nog steeds geen woord richting ons. Plots kwam er een ander personeelslid aan. Vroeg of hij mij kon helpen. Ik legde uit de de KPN middels een telefonisch onderhoud mij richting een KPN winkel had gestuurd om de omruil te doen. Je zag al duidelijk dat hij er geen zin in had. Toen kwam de vraag richting de andere medewerker hoeveel garantie op de Wifi-punt zat. Ik meldde hem dat dit 2 jaar was, Europees garantie recht, en dat de KPN medewerkster dit ook al aan mij telefonisch doorgegeven had. Dit stond hem ook al niet aan en met veel tegenzin ging hij verder. Ik had de Wifi-punt, plus lader en aankoop/installatiebon overhandigd in een doosje, alles keurig netjes. Plots de vraag of ik daar een mail over had ontvangen (gesprek me de medewerkster). Ik legde weer uit dat ik alles netjes had gedaan wat de KPN medewerkster had gezegd. Hij bleef doorhameren over een mail op een nare toon. Ik meldde hem toch maar even dat ik de klant ben en hij de KPN medewerker en ik niet zo toegesproken wilde worden. Hij draaide dit om en vond dat ik hem niet goed te woord stond. Zijn bewoording was niet erg respectvol, iets wat totaal niet kan in een winkel. De andere medewerker ging zich er ook mee bemoeien. Ik meldde dat wij ook een ziekenhuis afspraak hadden en niet de hele dag de tijd hadden om dit WiFi punt om te ruilen. De andere medewerker meldde mij doodleuk dat ik mijn dag dan beter had moeten indelen. Die twee horen NIET in een winkel. Het zijn twee onbehoorlijke, brutale mensen. De ene een jaar of 21 de andere iets ouder. Geen enkel levenservaring geen enkel respect voor de klant. Nu was ik net op zoek hoe ik een klacht kon indienen en stuitte op meerdere klachten over personeel in deze winkel en wat ze geantwoord hadden tegen de klant. Dit herkende ik direct, dus het gaat over hetzelfde personeel. KPN haal die twee uit de winkel. Wanneer ik er was: 24 april 2023 tussen 12 en 13:00 uur. 

Hoi @LanaDio . Welkom op het forum.

Dat klinkt nou niet bepaald als een fijne, zorgeloze ervaring.  Erg spijtig dat je dit zo hebt ervaren.

Ik zal dit topic doorsturen naar de filiaal manager om hem/haar te vragen met het personeel in gesprek te gaan.