Skip to main content

Tot mijn grote verbazing heb ik, Anne **********************, een factuur van de KPN ontvangen voor een abonnement op E-Mail online voor ***************. Vanwege m’n verhuizing woon ik inmiddels al ruim een jaar niet meer op ******* en heb toen m’n abonnement bij de KPN beëindigd. Ik vrees dat de vorengenoemde factuur op een misverstand berust omdat er nu andere mensen op de ******* wonen. Graag uitleg.

Anne

Admin: aangepast ivm privacy.

Als u zo rondstrooit met uw persoonlijke gegevens, dan loopt u het risico dat er nog wel meer abonnementen en dergelijke afgesloten worden op uw naam...


Stom van me, dit was ook niet de bedoeling en heb een vergissing gemaakt. Het was de bedoeling om dit aan de KPN te sturen.


Hallo @Anne301055 ,

Mogelijk gaat het hier om een e-mail-only abonnement dat je hebt aangehouden na het stopzetten van jouw internet-thuis-abonnement. Zo’n abonnement kost 7,50 per maand. Daarmee behoudt je jouw KPN e-mailadressen na afloop van jouw abonnement. 
 

Sowieso raad ik jou aan om maandag vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402. Je kunt dan jouw juiste adres aan KPN doorgeven en eventueel dat abonnement laten stopzetten als je het niet meer nodig hebt. 


Hallo @Anne301055, een collega heeft gelukkig jouw persoonlijke gegevens verborgen. Alles wat je in een topic hier op de KPN community zet is openbaar. 

Mijn vermoeden is inderdaad dat het om een e-mail only abonnement gaat. De eerste 12 maanden zal hiervoor €0,00 voor gefactureerd zijn. Na 12 maanden kost dat vervolgens €7,50. Als je contact opneemt met de klantenservice, kan dit vervolgens stopgezet worden.  


Reageer