Skip to main content

ik kan mijn kpn thuis verlengen is daar ook een cadeautje voor 

Misschien wel, misschien niet. Wist je dat je een ‘cadeautje’ uiteindelijk zelf betaalt? 


Hallo @cokmo ,

Als je klikt op de link voor verlengen, dan zie je waarschijnlijk een tijdelijke korting als aanbod. Mogelijk zelfs twee verschillende, een aanbod bij een verlenging met één jaar en een grotere korting als je kiest voor een verlenging met twee jaar. 
 

Verlengen kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

 

Grotere kado’s krijg je alleen als nieuwe klant. 
 


Hoelang duurt het voordat ik cadeau krijgt voor verlening van mijn contract? 


Hoelang duurt het voordat ik cadeau krijgt voor verlening van mijn contract? 

Wat krijg je dan ?


Bij verlenging van een contract krijg je geen cadeaus, hoogstens een paar maanden korting @joan maris 


Bij verlenging van een contract krijg je geen cadeaus, hoogstens een paar maanden korting @joan maris 

Dat weet ik uiteraard ook wel, maar de persoon waarop ik reageer suggereert anders in zijn bericht.. Vandaar mijn vraag!


Ik reageerde ook naar @joan maris toe en niet naar jou @SaltyBart 😉


Hoelang duurt het voordat ik cadeau krijgt voor verlening van mijn contract? 

@joan maris

Je doelt waarschijnlijk op de Coolblue-cadeaubon die tijdelijk beschikbaar was als actie bij een verlenging van jouw contract.

 

Voor alle je vragen omtrent de levering van de Coolbleu-cadeaubon bij een (verlenging van een) KPN Thuis abonnement, kun je bellen met Sidekix.   

Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Sidekix kan jou precies vertellen wanneer ze de Coolbleu-cadeaubon naar jouw toe sturen, zei gaan ook over de planning en het uitleveren van de cadeaubonnen. Maar gebruikelijk is dat ze pas na veertien dagen de cadeau's opsturen.

bron: 

 

 


Reageer