Skip to main content

Kpn moet zich echt doodschamen!!!!! Meerdere keren gebeld, mail naar collections en niemand die mij als trouwe klant al meer dan 17 jaar niet eens kan helpen! Top kpn als ik vandaag me hypotheek niet groen licht krijg vanwege deze onzin! Heb mailtjes gekregen dat krediet is afgelost, en als je een mail wil krijgen waar ook het kredietnummer- abbonemensnummer op staat dan is dit teveel gevraagd????? Wauw tijd dat ik na deze ellende maar alle 4 mijn contracten weg ga trekken!!

Vooraan uw nieuwe toestel gewoon meteen in 1 keer betalen. Dan heeft u hier geen last van...


Vooraan uw nieuwe toestel gewoon meteen in 1 keer betalen. Dan heeft u hier geen last van...

 

Ga jij ff de wijsneus uithangen joh maf


Beste @Mamam1982, welkom! Dit klinkt verre van optimaal 😞. Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen. Dat gezegd hebbende: kan ik nog iets voor je betekenen? Of is het inmiddels opgelost? Zo niet, vul gerust je forumprofiel aan met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee. 

 

Daarnaast is het advies van Nick83, ook al heb je daar op dit moment niets aan, natuurlijk wel een goede tip voor in de toekomst. 


Heb mailtjes gekregen dat krediet is afgelost, en als je een mail wil krijgen waar ook het kredietnummer- abbonemensnummer op staat dan is dit teveel gevraagd????? Wauw tijd dat ik na deze ellende maar alle 4 mijn contracten weg ga trekken!!

Je kredietnummer en- / of abonnementsnummer is vaak terug te vinden in ‘Mijn BKR’, hier zie je bij alle afgeloste kredieten en achterstanden wat de status is, als je op die van KPN klikt, dan zie je bij contractnummer (als het goed is) je klantnummer van KPN en onder consumentnummer het kredietnummer.

Voor zover ik weet kan je de details die in ‘Mijn BKR’ zichtbaar zijn, uitprinten en eveneens gebruiken bij een hypotheek-/kredietverstrekker eventueel is een gewaarmerkt kredietoverzicht te bestellen via diezelfde omgeving. Maar in principe zou iedere hypotheek-/kredietverstrekker kunnen zien welke coderingen er (in)actief zijn - iets wat in principe alleen al voldoende is om een aanvraag te beoordelen.

Met documentatie vanuit partijen waar een krediet heeft bestaan gaat het merendeel van de hypotheek-/kredietverstrekkers niet akkoord iets met “valsheid in geschrifte/fraude gevoeligheid”.