Skip to main content
Beantwoord

Onverklaarbare eenmalige kosten van 70 euro

  • 3 September 2024
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement voor 35 euro per maand. Maar de factuur van juli was 105 euro. Dit waren niet de aansluitingskosten want die had ik in juni al betaald.

Volgens mij is 70 euro te veel afgeschreven. Er is wel een monteur langsgekomen voor het internet volgens mij nog in juni. Maar ik zou het raar vinden als dit in rekening wordt gebracht. De fout lag bij jullie of bij onze woning coöperatie er was iets door 1 van de twee partijen verkeerd ingevoerd. Het was namelijk op zijn computertje in 30 seconden opgelost.

Dat zullen dan de voorrijkosten zijn van de monteur. Als de fout niet bij de klant ligt, maar bij KPN, dan hoef je deze ook niet te betalen. Dit is schijnbaar toch mis gegaan. Daarom kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0800-0402. 


Plaats hier eens een screenshot van alleen​ het kostenoverzicht op pagina twee van de factuur.


 

Hierbij een screenshot van de tweede pagina van het factuur. Ik zie hier inderdaad dat het om de voor rij kosten gaat van de monteur.


@Dennisp2222 Daar staat kosten voor monteur, Om te declareren moet hij een werkbon door jou laten tekenen, heb je zoiets getekend? Zonder is deze declaratie ongeldig. 


@Dennisp2222 Daar staat kosten voor monteur, Om te declareren moet hij een werkbon door jou laten tekenen, heb je zoiets getekend? Zonder is deze declaratie ongeldig. 

Dat is niet waar. Zou wel heel makkelijk zijn. Gewoon geen handtekening zetten, hoef je niet te betalen. Geweldig toch? Nou... zo werkt het niet.


Voor deze bon is getekend, dat moet immers wel anders kan de monteur zijn bon niet afmelden. Het kan zijn dat @Dennisp2222 dit heeft gedaan, maar het kan ook zijn dat de monteur dit onterecht zelf heeft gedaan. Achteraf hierover speculeren heeft weinig zin. Het is wel zo dat de monteur deze kosten moet benoemen voor het tekenen. Om deze kosten achteraf vergoed te krijgen, omdat ze onterecht zouden zijn, moet je contact opnemen met de klantenservice zoals in mijn eerste bericht omschreven. Zij kunnen als het goed is ook zien wat in de voortgang van de monteur staat en waarom er kosten zijn gemaakt. En of deze dan terecht of onterecht zijn geschreven. 


Reageer