Skip to main content

Vandaag kreeg ik de gebruikelijke factuur met nog een ekstra bedrag van € 70 er bovenop voor werk monteur. Wat was er gebeurd? Wel het kastje van de glasvezelaansluiting in de metekast was er af gevallen. Ik had het zelf weer erop gedrukt, maar het werkte niet meer
KPN gebeld, ik kreeg geen tijd om uit te leggen wat er was gebeurd, de dame van klantenservice zei “meten uw lijn door enzovoort”; maar natuurlijk werkte dat nog niet. Toen “we sturen een monteur”; en kan ik € 70 betalen!!!
Als ze me had uitgelegd dat ik ook nog een zwart knopje onder het kastje moest indrukken was alles opgelost; maar daar had ze geen tijd voor
Ik denk dat ik KPN maar opzeg, want hun klantenservice is belabberd en Glasvezel valt van elende uit elkaar

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Luiks, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Voor er een monteur komt moeten eventuele kosten besproken worden. Als de monteur dan ter plaatse is zal hij ook de kosten bespreken. Als ik je verhaal zo lees lijkt dat niet te zijn gebeurd. Het komt nogal onverwachts. 

Ik begrijp in ieder geval dat het glasvezelkastje niet goed vast zat omdat het knopje niet was ingedrukt. 

Ik kijk graag nog eens mee naar de beschrijving van de monteur. Hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik hierin kan betekenen. 


*****

heb sinds een half jaar KPN glaswezel maar heb bijna net zo veel storingen met glasvezel gehad als eerder met gewone lijn

vind het jammer dat ik op glasvezel ben over gestapt

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 


@Luiks niet uw gegevens hier open en bloot voor iedereen leesbaar hier neerzetten. Vul uw forumprofiel in. @Bart_Z geeft een linkje naar uw profiel. Daar vult u uw gegevens in. Niet niet hier.


Ik zie dat er een klacht loopt die de 10e is gemeld. Die moet nog afgehandeld worden door mijn collega. Daar kan ik niet tussen gaan zitten. Hoor graag weer van je als er contact is geweest.