Skip to main content

Goede avond,

 

Hoe kan het dat ons maand kosten hoger zijn dan de huidige maand tarief.

Ik vergelijk appels met appels.

Het welkom voordeel tel ik hier niet bij dan is het verschil nog groter.

Wij betalen nu € 92,45 als ik het zelfde nu afsluit zonder voordeel is het € 77,98

Ik kan ook in mijn KPN niet instellen om ander abo. te kiezen het kan alleen duurder :-)

 

Ik hoor graag of iemand advies heeft wat mogelijk is.

Bel morgen even naar KPN om uw abonnement om te laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Deze abonnementsvorm kan nog niet via MijnKPN gekozen worden.

U krijgt dan andere tv ontvangers. Waarvan sommigen vinden dat het zappen traag gaat. En ondertiteling via teletekst werkt niet meer.

Let wel: als u nu "gratis" Spotify heeft, dan vervalt dat. Ook heeft u nu misschien ESPN kostenloos omdat u ook mobiel van KPN heeft. Ook dat valt weg.


Hoi @Tinusmaria, als je jouw huidige abonnement vergelijkt met wat er op de website staat zijn het niet beide appels. De abonnementen op de website zijn een nieuwe abonnementsvorm zoals Nick al noemt, die is op 23 januari geïntroduceerd. Jouw abonnement loopt al langer begrijp ik uit je bericht, dus dat is niet te vergelijken. 

Jij had mogelijk andere onderdelen binnen het abonnement, zoals het al genoemde Spotify of ESPN. Als je over zou gaan naar de nieuwe abonnementsvorm en die extra's wilt behouden, zal dat nog bij de prijs opkomen. Het makkelijkste is inderdaad om ons hierover te bellen (0800-0402), je huidige abonnement en de nieuwe vorm kunnen dan naast elkaar gehouden worden en kan je kijken of het echt zoveel scheelt.