Dat KPN een hetze is begonnen tegen de niet betalende gebruikers van een extra ontvanger moge duidelijk zijn, maar mag dit zomaar en hoe zijn ze aan die info gekomen?
Mijn situatie is vrij simpel, ik ben begonnen met Lijbrandt glasvezel, dat werd overgenomen door Telfort, wat daarna KPN ging heten, maar met de transitie naar KPN met bijbehorende apparatuur begon het gezeik, jaren stabiel tv en internet gehad en toen ineens niet meer, tig belletjes gepleegd, monteurs over de vloer welke niet mochten zeggen dat de kwaliteit van de apparatuur ver beneden peil was.
Toen de knoop doorgehakt en op het glasvezelmodem na alles in een doos gegooid, zelf alles nieuw aangeschaft, een Fritzbox opgehangen met een mesh-systeem eraan, 2x nieuwe VIP5202 tv boxen, en sindsdien storingsvrij…..en dan nu het beruchte mailtje of je meer wilt gaan betalen voor de 2e box…
Daar ga ik het dan niet over hebben, want daar is al genoeg over te vinden hier op het forum, maar waar ik dan wel grote vraagtekens bij zet, is hoe ze aan die info zijn gekomen? Want als ze via mijn Fritzbox dit hebben uitgelezen, dan heb ik grote vraagtekens of dit wel mag, omdat het mijn apparatuur is, en ik kan nergens vinden dat ze het recht hebben om mijn apparatuur uit te lezen.
Heel benieuwd waar dit naar toe gaat, want wat hebben ze nog meer in mijn Fritzbox gedaan? en ja ik weet dat tegenwoordig niks meer veilig is, maar ik heb dan ook niks te verbergen, maar mijn gevoel zegt dat ze een grens over zijn gegaan om in andermans apparatuur te gaan kijken, wat is de volgende stap? moet ik dan ook extra gaan betalen voor het gebruik van mijn eigen router?