Skip to main content

Ik heb een digitenne insteekkaart besteld.  Hierdoor is er vanalles veranderd in mijn abonnement waar ik niet om gevraagd heb.  Nu ongeveer 15 keer contact gehad met de klantenservice en elke keer zou het opgelost worden maar tot op heden nog niks veranderd. Nu al 6 weken bezig.  Hierdoor besloten om mijn tv abonnement op té zeggen via de klantenservice, maar ook dat schijnt op een of andere manier maar niet te lukken waardoor ik de volle mep betaal aan abonnement kosten en de digitenne insteek kaart nog steeds niet ontvangen heb maar wel voor betaal, wat een waardeloos k** bedrijf dat kpn. Bij de klantenservice gevraagd om iemand die het wel kan regelen maar die schijnt niet te bestaan. Ook wordt beloofd dat ik teruggebeld zou worden als het na enkele dagen nog niet geregeld zou zijn,  maar moet het eerste telefoontje nog krijgen,  geen al te beste reclame voor kpn. Wie weet hoe ik wel van mijn tv abonnement kan afkomen in mijn kpn krijg ik het ook niet voor elkaar geeft steeds en storingsmelding

 

Ik probeer al enkele maanden mijn tv abonnement te veranderen maar krijg constant de melding wegens een technisch probleem is het nu niet mogelijk om iets te veranderen. Hoe kan dit opgelost worden heb ook de helpdesk al geraadpleegd maar geen oplossing gekregen. Ik probeer nu mijn tv abonnement op te zeggen maar dat lukt ook niet.  Krijg geen reaktie van de klantenservice als beloofd wordt om terug te bellen



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Op 2 mei heb ik een digitenne insteekkaart besteld maar tot op heden nog steeds niet ontvangen,  hij staat wel in mijn overzicht en ik moet er ook al voor betalen heb al enkele malen de klantenservice gebeld maar die kunnen ook niets voor mij doen dat is toch raar? Wie moet ik benaderen die er wel iets aan kan doen



*Admin: berichten samengevoegd met bestaand topic


Hallo @RobertvO ,

Vervelend! Ik herken het probleem, bij mij duurde het ook enkele weken. 
 

Het teveel betaalde abonnementsgeld ga je uiteraard terugkrijgen, maar dat is nu even niet het belangrijkste. 

Als je je profiel volledig hebt ingevuld, dan kan een moderator het voor je nakijken. 

 


Hallo Noordzee bedankt voor de reaktie,  ik heb mijn gegevens ingevuld ben benieuwd of ik nog een reaktie krijg van de moderators

 


Je krijgt zeker een reactie @RobertvO . Maar vanwege de pinksterdagen kan het zomaar zijn dat de reactie morgen of overmorgen komt. 


Goedenavond @RobertvO

Allereerst: alle topics bekijken wij, de moderators, op volgorde van binnenkomst. Het is momenteel druk, dus daarom is de wachttijd langer dan gewenst. Hetzelfde bericht of uiting meerdere keren herhalen (crossposten) is niet toegestaan: wil je hier alsjeblieft rekening mee houden?

Ik vind het heel jammer om te lezen dat de gewenste wijziging nog niet geregeld is en je meerdere malen contact heb opgenomen, zonder resultaat. Excuses hiervoor!
Het bestellen van een Digitenne insteekkaart kan een administratief technisch probleem veroorzaken: wijzigingen zijn dan niet mogelijk, totdat dit probleem opgelost is. Een achterliggende afdeling zal het probleem moeten oplossen.

Ik zie dat er nog geen melding geregistreerd is voor deze afdeling, dus dat ga ik alsnog voor jou in orde maken. Voordat ik dat doe, wil ik zeker weten wat nu de gewenste wijziging is: geen Digitenne Insteekkaart en geen KPN iTV meer? Vanzelfsprekend krijg je de gefactureerde kosten voor de Digitenne insteekkaart terug: dat kan geregeld worden, zodra het technisch probleem verholpen is. Slag om de arm: ervaring leert dat het even kan duren voordat het opgelost is.

Ik lees graag je wens mbt het abonnement, voordat ik voor je aan de slag ga!


Jammer dat er nog geen melding geregistreerd is,  volgens de helpdesk die ik meerdere keren heb gebeld is er meerdere keren een melding van gemaakt,  maar wat ik het liefste wil is mijn contract wat ik op 1 mei nog had dus voor de digitenne insteekkaart aanvraag herstellen dus inclusief 2 itv ontvangers die ik in bezit heb en het opnemen pakket gratis en de op 2 mei bestelde digitenne insteekkaart alsnog leveren. Mocht dit niet binnen een week te regelen zijn dan wil ik mijn complete tv pakket opzeggen, ik wacht tenslotte al 6 weken voor een oplossing.


Melding is geregistreerd en in behandeling genomen; het wordt nu afwachten totdat er een terugkoppeling is vanuit de achterliggende afdeling. Pas nadat dit afgehandeld is, kunnen er weer wijzigingen doorgevoerd worden.
 

Mocht dit niet binnen een week te regelen zijn dan wil ik mijn complete tv pakket opzeggen, ik wacht tenslotte al 6 weken voor een oplossing.

Ik neem dit ter kennisgeving aan: ik kan niet garanderen dat dit binnen een week geregeld is 👇🏾
 

 Slag om de arm: ervaring leert dat het even kan duren voordat het opgelost is.

 


Hoi Shyrin Het is mij nu niet duidelijk wat  er nu in behandeling is genomen het opsturen van de digitenne insteekkaart, of het opzeggen van het tv contract of het in orde maken van het oorspronkelijke contract van 1 mei of het technisch probleem?


De technische fout die dit veroorzaakt is nu behandeling genomen. Pas als dat opgelost is, kunnen wij met een schone lei beginnen en de door jou gewenste wijziging alsnog in orde maken:

aar wat ik het liefste wil is mijn contract wat ik op 1 mei nog had dus voor de digitenne insteekkaart aanvraag herstellen dus inclusief 2 itv ontvangers die ik in bezit heb en het opnemen pakket gratis en de op 2 mei bestelde digitenne insteekkaart alsnog leveren. 

 


En ondertussen is er weer een week voorbij zonder enige terugkoppeling en oplossing. Wat ik niet snap is dat er binnen een minuut een aanpassing aan je abonnement plaatsvindt zonder dat je er om vraagt  maar dit ondertussen niet binnen 7 weken kan worden teruggedraaid


Goedenavond! Dat komt door een technische fout in ons systeem, @RobertvO. Ik heb het al eerder aangegeven:
 

 

 Slag om de arm: ervaring leert dat het even kan duren voordat het opgelost is.

 

Super vervelend dat het zo lang moet duren, vinden wij ook! Zodra er een terugkoppeling of update te melden is, laat ik het je weten.


Zie op het forum dat sommige in het verleden wel 3 maanden hebben moeten wachten voor er iets gebeurde dat is niet echt een geruststelling.  Heb ondertussen geprobeerd via de tv ziggo sport af te zeggen maar krijg dan de foutmelding stb wg 14 dus daar kan ik ook al niks mee.  Ondertussen wordt er vrolijk weer het abonnementsgeld afgeschreven inclusief de digitenne insteekkaart die ik nog steeds niet ontvangen heb en waar ik ondertussen al 2 maanden op wacht. Wat een drama allemaal. Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn tv abonnement af want ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. 


Ik ben ook niet de enige, dit gebeurd bij heel veel mensen maar een snelle oplossing hebben ze bij kpn nog steeds niet gevonden ik zie op het forum hierover al meldingen van meer dan een jaar geleden dan zou je toch verwachten dat er ondertussen een oplossing is. Maar de service bij kpn laat hier duidelijk te wensen over.


Beste @Shyrin_ we zijn weer bijna een week verder (duurt ondertussen al 8 weken) en nog steeds is er geen oplossing voor het technisch probleem. Wel is mijn abonnementsgeld weer afgeschreven inclusief de digitenne insteekkaart die ik nog steeds niet ontvangen heb. Is er al enig zicht op wanneer er daadwerkelijk een oplossing is?


Nee, helaas niet @RobertvO! Het is momenteel druk, waardoor de doorlooptijd is opgelopen. Ik heb navraag gedaan, maar er is nog geen update te melden.


klacht aangemaakt via consumentenbond toen was het binnen 3 dagen opgelost.


Prima, dan laat ik de melding die voor jou geregistreerd is, sluiten. Fijn dat het via die weg sneller opgelost is, @RobertvO.