Skip to main content

Ik heb 29 juni 60 euro betaald, en nu krijg ik een mail waarin staat dat ik nog niet betaald heb. Hoe kan dit?

@Yani  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je iemand van betalingen wilt spreken 


Ik heb 29 juni 60 euro betaald, en nu krijg ik een mail waarin staat dat ik nog niet betaald heb. Hoe kan dit?

Hallo @Yani is dit via automatische incasso betaald, via Ideal of handmatig?

Indien het laatste, kan het een aantal werkdagen duren voordat die betaling verwerkt is.

 


@JanD  29/6 betaald lijkt mij lang genoeg voor 7 werkdagen

 


@JanD  29/6 betaald lijkt mij lang genoeg 

 

Lijkt mij ook, maar je weet maar nooit met die computerssystemen van KPN.

Ze kunnen ook maar 1 order tegelijk verwerken.

Volgens mij gebruikt KPN nog computers met buizen uit de jaren '50😎 @jimny 


@JanD  29/6 betaald lijkt mij lang genoeg 

 

Lijkt mij ook, maar je weet maar nooit met die computerssystemen van KPN.

Ze kunnen ook maar 1 order tegelijk verwerken.

Volgens mij gebruikt KPN nog computers met buizen uit de jaren '50😎 @jimny 

In de jaren '50 was het alleen handje contantje via mensen die dat voor een bedrijf inden bij klanten en toen was het ook nog PTT staat voor Post-Telegraaf-Telefonie @JanD  

 

 


Ik heb 29 juni 60 euro betaald, en nu krijg ik een mail waarin staat dat ik nog niet betaald heb. Hoe kan dit?

Hallo @Yani is dit via automatische incasso betaald, via Ideal of handmatig?

Indien het laatste, kan het een aantal werkdagen duren voordat die betaling verwerkt is.

 

Het laatste. Maar een hele week lijkt mij wel voldoende verwerkingstijd


Heb je bij de handmatige overboeking wel het klant- / factuurnummer vermeld en het geld naar de juiste rekening overgemaakt, zodat KPN het bedrag kan koppelen aan de juiste klant/rekening? 
 

Kan ik het geld handmatig overmaken?

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

bron: Betaalmogelijkheden | KPN.com


Jazeker, is niet mijn eerste rodeo 😉


Wat is de datum van de verzonden herinneringsmail/brief?  En betreft het je laatste factuurperiode?Hieraan kan je zien dat het elkaar gekruist zou kunnen hebben. Vreemd dat hier niet naar wordt gevraagd,... 

Een bankoverschrijving duurt vaak 5 werkdagen voordat een bedrijf ziet of de openstaande premie ook is binnengekomen. Een bank heeft verwerkingstijd nodig. In al die tijd kan er automatisch nog een herinnering worden verstuurd als de betaalperode is verstreken, omdat het systeem het nog altijd als onbetaald ziet. Iets wat normaal is omdat je bij automatisering met 2 betaalstromen werkt zowel incasso's als excasso's

 


Wat is de datum van de verzonden herinneringsmail/brief? 

6 juli

 


Hoi @Yani, welkom bij ons op het forum. Het zou kunnen zijn dat dingen elkaar hebben misgelopen, maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen. Ik heb geen gegevens van je en het is voor betalingen het beste om ons te bellen. Dan kan er direct met je meegekeken worden en weet je meteen waar je aan toe bent. We zijn bereikbaar op 0800-0402 zoals jimny in zijn eerste bericht al aangaf.


Heb je bij de handmatige overboeking wel het klant- / factuurnummer vermeld en het geld naar de juiste rekening overgemaakt, zodat KPN het bedrag kan koppelen aan de juiste klant/rekening? 
 

Kan ik het geld handmatig overmaken?

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

bron: Betaalmogelijkheden | KPN.com

Jazeker. Dat heb ik er allemaal bij gezet