Skip to main content

Beste Moderators,

Ik heb recentelijk een kpn thuis abonnement afgesloten. Deze is opgeleverd en geactiveerd op 17 april jl.

De monteurskosten zouden gratis zijn echter wordt er nu 25 euro in rekening gebracht. Ik ben van te voren niet op de hoogte gebracht van deze kosten en heb ook geen handtekening gezet voor akkoord aan de monteur.

Graag zou ik willen weten waar dit voor is? Het betreft de kosten op factuurkenmerk: 11260335307

Ik heb al de benodige gegevens ingevuld in me profiel alsmede de laatste 3 cijfers van me bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet,

 

Bianca

 

Hoi @Bianca.1976, welkom hier. 

Je vraagt je af waar de 25 euro vandaan komt die de monteur heeft gerekend. Ik heb even meegekeken en zie dat het berekend is voor het aansluiten van de 2e tv ontvanger. 

Bij installatie installeert de monteur: je modem, wifi, 1 tv-ontvanger, 1 pc of tablet en 1 vaste telefoon.

Voor extra werkzaamheden zal hij extra kosten in rekening brengen. 


Hoi Bart,

De monteur vroeg waar of de 2e ontvanger in de slaapkamer moest.
Mijn vriend heeft toen aangegeven aan de monteur dat hij dacht dat ze maar 1 apparaat aansluiten. Zijn antwoord was “ik ben er nu toch en met de nieuwe apparaten gaat dat allemaal veel sneller omdat ze via wifi werken” de monteur heeft hem nooit geïnformeerd dat er extra kosten aan zouden zitten ook gezien zijn ietwat “laconieke” antwoord op mijn bovenstaande vraag ik heb ook niet getekend voor akkoord (wat normaal wel gebruikelijk is bij kpn digitaal tekenen op de tablet van de monteur) dus hij heeft ook nooit de kosten kunnen zien want dan had hij er ter plekke wel wat van gezegd en nogmaals hij informeerde ook niet over extra kosten voor het aansluiten van de 2e ontvanger. Ik ga dus ook niet akkoord met deze kosten. Zou je ze kunnen crediteren en navraag bij de betreffende monteur kunnen doen over deze kwestie. Mijn vriend is @Ferry1984 die zelf ook kpn thuis heeft bij hem thuis.


Ik heb even intern overlegd. We waren het eens dat we gingen vergoeden. Dat heb ik dan ook gedaan. Je zult het bedrag in mindering vinden op de volgende factuur. 


Bedankt Bart! Top geregeld!


Graag gedaan. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan horen wij graag weer van je.