Skip to main content

ik zie op mijn maand factuur van KPN een vreemde mutatie van een nummer waar ik een sms naar gestuurd zou hebben, nummer is  WBA 0026747637, dit zegt mij helemaal niets. Kan iemand hier iets meer  over zeggen.

Alvast dank

 

 

Hallo @Chris1952, staat er wellicht ook nog een toelichting op de factuur? Worden er ook kosten voor deze sms in rekening gebracht, of gaat het gewoon uit de maandelijkse bundel? 


hallo Jeroen

Dank je wel voor reactie

Er wordt  €0,30 in rekening gebracht, niet veel mar ik weet verder niets en dat verontrust me een beetje

 

 


Ik kijk graag even op de desbetreffende factuur, of ik dan meer informatie kan achterhalen @Chris1952. Zou jij jouw forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik op onderzoek gaan. 


Hallo Jeroen

 

Profiel ingevuld met data waarvan ik denk dat je ze nodig hebt, excuus voor wachttijd


Land en nummer Datum Tijdstip € BWA 0026747637 04 jul 10:47

 

Kun  jij achterhalen wat er op 4juli in de ochtend met je telefoon gebeurd is? Zie je nog iets bij je uitgaande nummers?  Was je op dat moment op een onbekende website aan het kijken?

Werd je gebeld door een gek nummer?

 

Feit is dat er op dat tijdstip een SMS naar Botswana is gestuurd.  Dat kan volledig buiten jouw weten om gegaan zijn maar het is wel vanaf een toestel gebeurd waar jouw sim actief was. 


Reageer