ik zie op mijn maand factuur van KPN een vreemde mutatie van een nummer waar ik een sms naar gestuurd zou hebben, nummer is WBA 0026747637, dit zegt mij helemaal niets. Kan iemand hier iets meer over zeggen.
Alvast dank
ik zie op mijn maand factuur van KPN een vreemde mutatie van een nummer waar ik een sms naar gestuurd zou hebben, nummer is WBA 0026747637, dit zegt mij helemaal niets. Kan iemand hier iets meer over zeggen.
Alvast dank
Hallo
hallo Jeroen
Dank je wel voor reactie
Er wordt €0,30 in rekening gebracht, niet veel mar ik weet verder niets en dat verontrust me een beetje
Ik kijk graag even op de desbetreffende factuur, of ik dan meer informatie kan achterhalen
Hallo Jeroen
Profiel ingevuld met data waarvan ik denk dat je ze nodig hebt, excuus voor wachttijd
Land en nummer Datum Tijdstip € BWA 0026747637 04 jul 10:47
Kun jij achterhalen wat er op 4juli in de ochtend met je telefoon gebeurd is? Zie je nog iets bij je uitgaande nummers? Was je op dat moment op een onbekende website aan het kijken?
Werd je gebeld door een gek nummer?
Feit is dat er op dat tijdstip een SMS naar Botswana is gestuurd. Dat kan volledig buiten jouw weten om gegaan zijn maar het is wel vanaf een toestel gebeurd waar jouw sim actief was.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.