Skip to main content

Ik heb in september een mail van jullie gekregen dat mijn derde tv box  5 euro in de maand gaat kosten en als ik dat niet wilde in de bijgevoegde link een tv box kon opzeggen

Dit heb ik op 30-09-2024 gedaan ( dit moest voor 02-10-2024 stond in de mail) nu zie ik op de laatste factuur van 02-11-2024 dat er 5 euro is afgeschreven voor de derde tv box volgens mij klopt dit niet

De tv box die ik heb opgezegd via jullie bijgevoegde link in de mail van september is

S/N J504054730 graag een PB via bijgevoegde mail adres

m.vr.gr  Remco Onderwater

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Ten eerste; pas op met het verstrekken van persoonlijke gegevens in deze Community!! Dat wordt ernstig afgeraden!!

Ten tweede; deze Community is níet een chatbox van de klantenservice van KPN. De leden kunnen u in principe niet helpen met uw issue. Daar zult u echt de klantenservice voor moeten bellen, bereikbaar vanaf morgen weer, via 0800-0402. 

Dit is een community waar anderen proberen te helpen. De leden hebben (op een paar Moderators na) geen mogelijkheid  administratieve of technische handelingen uit te voeren.  

@remie19 Bij KPN betaal je vooraf, waarschijnlijk zal je in december factuur een vergoeding voor teveel betaalde bedrag krijgen.

Hoi @remie19 
Je kunt beter een terugbelafspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat het jou uitkomt.

Hoi @remie19, het kan soms gebeuren dat een wijziging de factuur mist. Als je het enkele dagen wijzigt voordat de factuur komt bijvoorbeeld. In jouw geval weet ik niet of dat het is, aangezien er een volledige maand tussen zit. Zo'n wijziging zou dan al wel afgerond moeten zijn. Ik kan niet zien wat de situatie precies is, maar dit klinkt als iets wat even nagekeken moet worden. Daarvoor kan je het beste een terugbelafspraak maken zoals huistijger al noemt. Via die weg kan samen met jou gekeken worden wat er aan de hand is.

Je kunt beter een terugbelafspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer