Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar het aankoopbewijs van het toestel Samsung S9 Plus voor de verzekering in verband met een reparatie. Is het mogelijk om deze per email te ontvangen?

Goedemiddag @DeGraaf81 en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt en ik kijk graag of ik het aankoopbewijs van je toestel ergens vandaan kan halen. Zou jij voor mij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je ook een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :) 


Goedemiddag,

@JanZ_ Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

Alvast bedankt!


Goedemiddag,

@JanZ_ Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

Alvast bedankt!

Dankjewel voor het invullen van je forumprofiel @DeGraaf81!
Ik heb je net een mail gestuurd met daarin als bijlage een vervangend aankoopbewijs. Laat je me weten of je deze hebt ontvangen?


Bedankt! Ik heb het ontvangen en doorgestuurd naar mijn verzekering maar nu willen ze een document waarop de aankoop datum staat? Is dat toevallig nog terug te vinden?


Bedankt! Ik heb het ontvangen en doorgestuurd naar mijn verzekering maar nu willen ze een document waarop de aankoop datum staat? Is dat toevallig nog terug te vinden?

Geen probleem, ik heb je een nieuwe toegestuurd met daarbij ook de datum van aanschaf @DeGraaf81 :)Â