Skip to main content

Ik ben op zoek naar een oude aankoopfactuur. Iemand enig idee of ik die ergens terug kan vinden.

 

Even in de beroemde schoenendoos kijken of oude ordners en mappen @Fox79 

Hoe oud zou die factuur moeten moeten zijn? 

Ooit toen per bank/pin betaald? Dan is de transactie ook boven water te halen, bij de meeste banken tot 24 maanden terug via de app of web en anders bij de bank opvragen.

Anders even bellen met 0800 0402.

 


Bankrekening heb ik niets aan. Ik heb het imei nummer nodig. 


Hallo @Fox79 staat in de telefoon. Of is deze soms gestolen?

Het staat ook altijd op de doos, waar de telefoon oorspronkelijk in zat.

Of via *#06#

 


Telefoon is opgestuurd naar recommerce. Daar hebben ze gezegd dat het een iPhone 7 is maar het is een xs. Nu willen ze een imei nummer


Hallo @Fox79 dat kunnen ze toch zelf uit de telefoon halen? Heb je de doos toevallig nog?

Heb je Apple Support al geraadpleegd?


Hi @Fox79, welkom op het forum. 

Het IMEI nummer staat in je toestel, op het doosje en op de bevestiging/contract dat je via e-mail hebt gekregen. In je toestel kun je nu logischerwijs niet komen, dus hopelijk heb je het doosje of de bevestiging. Wij kunnen dit uiteraard ook voor je opzoeken, maar dan moet je eerst door een check komen omdat het privacygevoelig is. Dit houdt ook in dat je een code moet kunnen opnoemen die wij naar je sms’en, dus ik hoop dat je simkaart nu wel actief is in een ander toestel. 

Het makkelijkste is om even met ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402, het bezoeken van een KPN winkel is natuurlijk ook mogelijk.