Skip to main content

Ik heb momenteel een KPN-abonnement voor ruim €74,55 per maand. Ik zie dat er ook een veel goedkoper abonnement is waarbij je de eerste zes maanden €35,00 betaald.

Is dat iets voor mij? Mijn situatie is dat ik via de KPN-app televisie kijk. Opnemen hoeft niet en ook mijn huidige telefoonabonnement is niet meer nodig. Uiteraard wel internet met een snelheid van 100 Mg/sec.

 

Met vriendelijke groeten,

Lex Lelsz

Hallo @Lex1948 ik weet niet welk soort abo je nu hebt, Hussel of ouder, maar het huidige abo, TV+, kost voor internet €42,50 en voor TV €12,50, dus totaal ‘slechts’ €55.

Dus ik weet niet hoe jij aan €74,55 komt.

Die 1e 6 maanden voor €35 per maand is uitsluitend voor nieuwe klanten, niet voor bestaande.

 

 


allo @Lex1948 ,

Je kunt dan via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract. Je gaat dan over op KPN (TV)+ en dan krijg je ook de nieuwe ontvanger als je TV afneemt. Je gaat dan in jouw nieuwe contract een stuk naar beneden met je maandelijkse abonnementskosten. Internet en TV begint bij 55 euro en eventueel kun je nog extra aanvullingen erbij nemen. (Die 35 euro die jij op de website ziet, ga jij niet krijgen. Die is alleen voor nieuwe klanten.)  

Check de huidige prijzen via dit schema: 


 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 


Ik zit met hetzelfde, en zal binnenkort eens contact opnemen.
Voor mij scheelt dit ruim 11 euro per maand en heb dan ook nog eens sneller internet!

 

maar er staat genoemd: Nieuw jaarcontract.
dus… nieuw….

Krijg ik dan ook de aanbieding voor een nieuw  thuis abonnement?

Ik kan natuurlijk als bestaande klant ook gewoon mijn abonnement opzeggen (staat op mijn naam), het op naam van mijn vrouw zetten en af laten schrijven van haar rekening…. dan blijf ik alle voordelen houden (3 mobiele abonnementen, en dan TV&Internet allen van KPN) 

Of gewoon compleet overstappen natuurlijk, dan zijn er ook genoeg aanbiedingen.

Maar moeten we echt zo “flauw” gaan doen? 

 

KPN mag best contact met mij zoeken hierover…. bellen kan vanaf 18h ;)


Heeft niets met flauw maken te doen. Jij bent al KPN-klant @BadBert :-) 

Ook zul je zelf actie moeten ondernemen en zelf telefonisch contact opnemen met KPN, 0800-0402. 


Of gewoon compleet overstappen natuurlijk, dan zijn er ook genoeg aanbiedingen.

Maar moeten we echt zo “flauw” gaan doen?

Die aanbieding is puur om nieuwe klanten te lokken. Je kan de klantenservice bellen en vragen of ze een persoonlijke aanbieding hebben, soms willen ze dan nog wel eens hun best doen u te behouden.

En anders lekker overstappen, als dat scheelt. Vraag me wel af waar, want Okido, uh, Odido (was T-Mobile) is volgens mij de enige die een iets scherpere deal heeft, maar als je daar ook vast bellen etc hebt, kom je uiteindelijk op de zelfde prijs uit.

 

KPN mag best contact met mij zoeken hierover…. bellen kan vanaf 18h ;)

Dit is een forum waar voornamelijk klanten elkaar helpen. Denk dat je het beste zelf contact op kan nemen met KPN via 0800-0402 als je contact wilt.


Mobiele abonnement al eens verlengd? Dat werkt hetzelfde. @BadBert 

Maar. Als je belt en zegt dat je erover denkt over te stappen omdat je je abonnement te duur vind wordt er vaak wel iets geboden bij het nieuwe abonnement. Maar wel minder dan de "nieuwe klanten korting".


Of gewoon compleet overstappen natuurlijk, dan zijn er ook genoeg aanbiedingen.

Maar moeten we echt zo “flauw” gaan doen?

Die aanbieding is puur om nieuwe klanten te lokken. Je kan de klantenservice bellen en vragen of ze een persoonlijke aanbieding hebben, soms willen ze dan nog wel eens hun best doen u te behouden.

En anders lekker overstappen, als dat scheelt. Vraag me wel af waar, want Okido, uh, Odido (was T-Mobile) is volgens mij de enige die een iets scherpere deal heeft, maar als je daar ook vast bellen etc hebt, kom je uiteindelijk op de zelfde prijs uit.

 

KPN mag best contact met mij zoeken hierover…. bellen kan vanaf 18h ;)

Dit is een forum waar voornamelijk klanten elkaar helpen. Denk dat je het beste zelf contact op kan nemen met KPN via 0800-0402 als je contact wilt.

 

Ik ga vanavond of van het weekend even bellen. maar hier lezen ook mensen van kpn zelf mee, dus vandaar mijn opmerking ;)

 

Ik heb geen vaste telefonie, dus er zijn best leuke aanbiedingen met kortingen of cadeau te vinden.

 

En ik hoef niet over te stappen….. IK kan het abonnement opzeggen, en mijn vrouw kan een nieuw abonnement nemen (andere naam, email en rekeningnr) Dan krijgen we alle huidige kortingen weer zoals gewend, en krijgen we ook de welkomstaanbieding

Dit kunnen we na een jaar evt weer doen. Maar daarom de opmerking: moeten we dan echt zo flauw gaan doen ;)

Ik ga contact opnemen met KPN. En dan komen we er vast wel uit.


KPN is vanavond NIET bereikbaar hiervoor. @BadBert 

De klantenservice is op werkdagen tot 18:00 uur geopend.

En in het weekend alleen zaterdag tot 17:00.

werkdagen en zaterdag vanaf 08:00 uur.


KPN is vanavond NIET bereikbaar hiervoor.

De klantenservice is op werkdagen tot 18:00 uur geopend.

En in het weekend alleen zaterdag tot 17:00.

werkdagen en zaterdag vanaf 08:00 uur.

dan wordt het morgen proberen :)


En, heb je al een mooie deal kunnen sluiten @BadBert ?


En, heb je al een mooie deal kunnen sluiten @BadBert ?

Nog niet. Was onverwacht niet thuis.... 

Komt van de week misschien een keer. 


Ik duim voor je dat je het voor elkaar krijgt 🤗


we gaan het zien.

tot nu toe was ik pas in de gelegenheid te bellen als KPN niet meer bereikbaar was hiervoor 


De openingstijden hiervoor zijn maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en zaterdags van 08:00 tot 17:00 uur. Daar zit toch wel een gaatje in?


De openingstijden hiervoor zijn maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en zaterdags van 08:00 tot 17:00 uur. Daar zit toch wel een gaatje in?

nee dat zat het afgelopen week en weekend dus niet

Tijdens mijn werk kan ik niet bellen, wel mailen/appen/website.

Afgelopen zaterdag was ik van 6 tot 20h onbereikbaar.

Wellicht deze week, maar weekend ook niet.

Er zijn mensen met drukke agenda's …. ;)


Zo kun je nooit wat regelen. Of afspreken. 

Etentje met vrienden? Nou, over 5 weken wel een gaatje... 😯😎


Zo kun je nooit wat regelen. Of afspreken. 

Etentje met vrienden? Nou, over 5 weken wel een gaatje... 😯😎

klopt, soms zelfs nog langer dan dat.

Zaterdag avond soms nog vrij, zondagen regelmatig nog.

niet iedereen heeft alle tijd van de wereld.

 

Overigens kon je voorheen dit soort dingen binnen een paar minuten aftikken via de CHAT functie op de website.
Zo regelde ik normaal alles, want dat kan wel tijdens het werk evt. 

maar ja… die is er blijkbaar niet meer