Skip to main content

Hoi, 

Er is behoorlijk wat mis gegaan intern bij KPN tijdens mijn verhuizing. 

Eerst is de verhuizing, die ik telefonisch ruim op tijd heb doorgegeven, niet doorgevoerd in het systeem. Toen ik 3 dagen voor de verhuizing nog even belde om te checken of het wel goed kwam omdat ik niks hoorde, kreeg ik te horen dat het destijds door de collega niet was doorgevoerd en het ook niet binnen 3 dagen opgelost kon worden. Dat het mijn eigen schuld was omdat ik eerder had moeten bellen als ik geen mail had ontvangen hierover. Ik was daar nogal verbaasd over aangezien het niet mijn taak lijkt om te checken of zij doen wat ze me telefonisch zeggen te gaan doen. 

Vervolgens kreeg ik uiteindelijk wel wifi, maar geen oproep om oude apparatuur in te leveren. Daarna volgende ineens een laatste herinnering om apparatuur terug te sturen anders volgde een boete! Dat heb ik toen meteen gedaan maar vond het nogal onvriendelijk. Ook daar is geen ontvangstbevestiging van gekomen. 

En nu tot slot krijg ik een noreply mail dat mijn combinatiekorting dreigt te stoppen omdat mijn adres alleen voor thuis is gewijzigd en niet voor mobiel. Dat heb ik nu alsnog zelf gedaan (had ook degene aan de tel van het eerste belletje moeten doen), maar ook daar krijg ik geen bevestiging van. 

Ik heb echt geen zin in nog meer gedoe, en zou heel erg graag zwart op wit bevestigd krijgen dat nu alles in orde is, mijn apparatuur is ontvangen en ik mijn combinatiekorting behoud. Aangezien emailen niet mogelijk is, hoop ik dat hier te krijgen. 

 

mvg, Iris

Jeetje, @Irisssss, de administratie rondom jouw verhuizing loopt inderdaad niet helemaal soepel.

Je kunt zelf controleren of de retourzending is aangekomen. Dit kan via de Track & Trace. Deze heb je van PostNL meegekregen toen je de apparatuur terugstuurde.

Ik kan voor je controleren of de adreswijziging is doorgekomen voor Mobiel. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met de volgende gegevens:

  • postcode en huisnummer van nieuwe adres
  • postcode en huisnummer van oude adres
  • geboortedatum
  • klantnummer(s)
  • 06-nummer
  • de laatste 3 cijfers van jouw IBAN

Jouw mobiele nummer, oude adres en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt. Dan kan ik voor je kijken.