Skip to main content

Hier staat dat ik 17 onbetaalde rekeningen heb,Maar ik heb een deel van de rekening al betaald, maar het kwam nog steeds opdagen. Vervolgens heb ik mijn bankrekening goed gecontroleerd en heb ik het factuurnummer niet duidelijk opgeschreven toen ik aan jullie betaalde. Het is duidelijk mijn schuld、Ik wil de rekeningen nog eens vergelijken en de openstaande rekeningen betalen.

 

Admin edit: persoonlijke gegevens en screenshots verwijderd

 

Beste @maheba,

Het is niet zo goed idee om jou bankrekeningen hier op het forum te plaatsen, ik heb dit ook doorgegeven aan de KPN moderators. Dus ze zullen dan ook verwijderd gaan worden.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

 

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @maheba, welkom op het forum van KPN! 

Ik snap goed dat je een overzicht wil hebben. Ik kan hier voor je controleren welke facturen op dit moment nog openstaat en wat het bedrag hiervan is. Om dit te doen, wil ik je vragen om je profiel in te vullen en daarna weer een berichtje te plaatsen in dit topic. 

Mocht je meer in detail willen gaan, ik kan namelijk de verschillende betalingen niet inzien, dan kan je ons het beste bellen en vragen naar de factuurafdeling. Zij zijn op werkdagen van 08:00 tot 17:30 aanwezig op ons gratis nummer 0800 0402.