Skip to main content

Ik had twee openstaande facturen aangezien wij wachtende waren op bijstandsuitkering  en ging verre van snel.

Hebben nu 1 keer deel van de maand betaald gekregen wat al niet veel is.

Daarmee heb ik een factuur kunnen betalen. 

Maar de tweede factuur moet ik wachten tot er gestort word.

We krijgen hulp met alle opgelopen achterstanden die zijn ontstaan.

Maar ik kan via de app geen betalingsuitstel  krijgen.

Moet dan bellen net de klantenservice  Maar dit is lastig aangezien ik ook geen beltegoed heb.

Hallo @Diannepitbull 

 

Als je aan onderstaande voorwaarden voldoet kan je via de website uitstel aanvragen.

Je kunt alleen een afspraak voor een betaling maken:

    voor je laatst ontvangen factuur.
    als je maar 1 factuur hebt openstaan.
    als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is.
    als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is.

Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

 

Je kan dan via deze webpagina uitstel aanvragen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm

 

Voldoe je niet aan de voorwaarden dan zit er niets anders op dan toch te bellen naar 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections.

Dat is een gratis nummer dus je kan dat ook via iemand anders zijn telefoon doen, dat kost diegene dan niets.

 


Hoi @Diannepitbull en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat @GeSp je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en kan hier verder weinig meer aan toevoegen! Kun jij hiermee uit de voeten? Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.