Skip to main content

Hier opeens een online aankoop van 10 euro, (dit is begonnen in aug.2022, okt. 2022, nov. 2022) waar ik nooit akkoord voor heb gegeven! Mijn dochter van net 12 jaar heeft mij aangegeven niets aangeklikt te hebben, maar ineens heeft zij een abonnement bij ProStreamers. Terwijl mijn dochter GEEN online aankopen kan doen, daarvoor is zij geblokkeerd via jullie KPN! Anders zou ik als ouder toestemming moeten geven.

Geen betaalgegevens koppelen en altijd vragen om een wachtwoord bij online aankopen is dus blijkbaar geen garantie meer tegen rare onverwachte onlinediensten.

Ik heb de laatste paar maanden via Payinfo.nl (dit stond op de factuur KPN) aankopen? alles afgemeld, alleen tot op heden heeft dit geen nut gehad, vanwege dat er nu voor dec. 2022 weer extra kosten afgehaald worden.

Hoe kan dit STOP gezet worden, want de kosten lopen wel zo op, en ik ben niet de enige ouder waarbij die gebeurd is, want de site: https://nl.trustpilot.com/review/nl-prostreamers.com staat vol met deze berichten.

Oplichters die ProStreamers!!

Hallo @Remco 1980 

 

Als dat een betaling via e-bill.mobi is dan kan je die hier stopzetten volgens hun website: https://www.e-bill.mobi/invoeren-gegevens/

 

En bel de KPN klantenservice op 0800-0402 om alles te blokkeren op haar nummer, dit soort aankopen zijn niet standaard geblokkeerd.


Hoi @GeSp Dank je wel voor je reactie, ik heb jou link gebruikt maar dit is niet via e-bill.mobi. er komen geen gegevens naar voren bij hun.


Laat in ieder geval het abonnement volledig blokkeren voor betalingen via de factuur van KPN. Helaas is de enige manier om dit te regelen via de klantenservice op 0800-0402.

Het wordt hoog tijd dat KPN, net als bijvoorbeeld T-Mobile, via MijnKPN de mogelijkheid gaat bieden om betalingen via de factuur volledig te blokkeren.


Hoi @Remco 1980 

 

Dan zijn ze zeker op een andere betaaldienst overgegaan, misschien wilde e-bill.mobi ze niet meer als klant vanwege dit soort gedoe.

3 maanden geleden was dat nog wel zo:

 

Op Trustpilot staat wel een email adres waar je contact mee kan opnemen:

Antwoord van Nl Prostreamers

8 nov. 2022

Geachte heer/mevrouw,

Om uw mail in behandeling te kunnen nemen, hebben wij het mobiele nummer nodig waarop de dienst is afgesloten. Zou u uw nummer willen mailen naar onze helpdesk, zodat wij u daar verder van dienst kunnen zijn? Het mailadres is help@contentformobile.net

In afwachting van uw bericht terug,

met vriendelijke groet,
CFM Customercare


Dank jullie wel  beide , ik heb ook net nog een mail gestuurd naar help@contentformobile.net.

Ik hoop dat dit wil lukken, maar anders zit er inderdaad niets anders erop dan het abonnee stop te zetten en een nieuwe abonnee (ander nummer) aan te gaan.

 

fijne avond en gr.