Skip to main content

Goedemiddag,

In mijn KPN probeer ik mijn facturen te openen maar krijg de melding

Oops! Je hebt geen toegang tot deze pagina.

403 Forbitten

 

Graag zou ik mijn facturen weer kunnen inzien. Alvast bedankt!

als ik een factuur wil openen zie ik dat ik ineens: Oops! Je hebt geen toegang tot deze pagina.

Gister werkte alles nog perfect.

 

graag oplossen

 

Admin: samengevoegd met lopend topic over hetzelfde onderwerp

 


Kun je wel inloggen op je mijn KPN


Ik heb hetzelfde issue 

 


Ik kan hier wel inloggen op mijn KPN en krijg voor het openen facturen oeps pag etc etc , dus zal het m.i. een storing of iets dergelijks is 

 


Ik krijg inderdaad dezelfde foutmelding op de website, maar bij de MijnKPN app lukt het nog wel om de facturen te bekijken.


Ik heb zojuist ​een storingsmelding bij ​​​​​​de moderators gedaan.


Via de computer: 403 Forbitten  (ja, staat er echt met dubbel t)

Via de Mijn KPN app (iOS/Apple) werkt het wél


Hier werkt het via de kpn app ook


bij ons ook “oeps” op de computer,  ik gebruik geen  app  en wil dit ook niet,, ik ga er vanuit dat er nu heel hard gewerkt wordt om dit te verhelpen, ook een vraag stellen via de telefoon is een onmogelijkheid "stel uw vraag op www kpn…..” daar zit ik echt niet op te wachten ik verwacht gewoon een medewerker aan de lijn te krijgen . de hoogte van het abonnement geld rechtvaardigt deze verwachting  echt wel.


Hoi Allen, 

 

De foutmelding is inmiddels bekend. Er wordt hard gewerkt om het zo snel mogelijk op te lossen. 


Op 5 december 16:56u kan mijn facturen niet inzien op mijnkpn. Is er storing?

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Ik kan niet meer onze facturen zien

en krijg de melding:

 

Oops! Je hebt geen toegang tot deze pagina.

 

erg irritant want ik heb de facturen nodig voor onze administratie.

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hoi 

Ik wil de laatste factuur van 2 dec in mijn kpn inzien maar krijg de melding oops, je hebt geen toegang tot deze pagina.

 

Nu is de factuur 100 euro duurder dan gebruikelijk dus wil kijken wat de reden ervan is want dat is erg veel meer. 

 

Ik hoor graag een reactie

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Via de MijnKPN app zijn alle facturen wel toegankelijk. De problemen doen zich in de webversie van MijnKPN. 


Ik ontdek zojuist om 20.40 uur, dat de facturen ook weer toegankelijk zijn op de website MijnKPN.


Ik ontdek zojuist, dat de facturen ook weer toegankelijk zijn op de website MijnKPN.

Ik heb het zojuist ook zelf getest en inderdaad: De facturen zijn weer beschikbaar in de webversie.Â