Skip to main content

Heb op 28.02.223 mijn abbonement opgezegd, helaas geen bevestigingsmail ontvangen, bel vandaag nog een keer om te vragen waar bevestigingsmail blijft komt de boodschap dat ik niet heb opgezegd,

Ik verhuis op 31.03.2023 naar andere adres....wil KPN niet mee verhuizen da ze op nieuwe adres geen glasvezel aanbieden, wil niet terug naar ADSL en stop dus bij KPN,

 

Klantenservice arrogant wil niet mee werken vandaag en wil ook niet het opzeggen accepteren,

 

Ik stop 31.03.2023 dit abbonement ongeacht wat KPN/Klantenservice doen, laatste betaling is morgen aan KPN,

 

Mvg.Buderath

 

Hi @buddenbreuk! Dat klinkt ronduit niet goed. Wel zal het abonnement opgezegd moeten worden via de klantenservice. 

Door op deze pagina voor opzeggen het formulier in te vullen, bellen we je terug. Dan maken we de opzegging in orde. 

Als ik hier verder iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. Opzeggen via het forum kan helaas niet. 


Hoe heb je de eerste keer opgezegd? via de klantenservice of via de website?


Klantenservice 


Bizar,

wellicht even de exacte datum/tijd van de call bewaren, je weet nooit of je dat nog van pas komt.


@buddenbreuk ik heb dit topic gesloten omdat je een ander topic over hetzelfde onderwerp hebt lopen. Als je verdere vragen hebt wil ik je vragen die daar te stellen.