Skip to main content

Geachte, ik verblijf al lange tijd in buitenland. Voor mij vertrek heb ik mijn abonnement bij de winkel en bij u opgezegd. Toch blijf ik steeds facturen en herinneringen ontvangen. Ismi 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Ismi, welkom! Jammer om te lezen dat het nog steeds doorloopt! Heb je destijds wel een bevestiging gekregen dat het daadwerkelijk is opgezegd? Opzeggen kan ik zelf niet: daarvoor kan je het beste even bellen met +31612001200. Mijn collega's kijken dan met je mee en, als het inderdaad nog niet opgezegd is, kunnen zij dit alsnog voor je in orde maken.

 

Mocht het telefonisch niet lukken of mocht je zeker weten dat het wel echt is opgezegd, kan ik ook even met je meekijken. Vul dan je forumprofiel aan met het betreffende 06-nummer, bij ons bekende adres en evt. jouw klantnummer. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Beste, vanuit hier ( Asia) kunnen wij niet bellen of gebeld worden. Wij hopen eind april weer ( even ) in Holland te zijn. Dan kunnen we deze inmiddels onverkwikkelijke zaak hopelijk afwerken. Met vriendelijke groet, Ismiati.